  • 1. Data: 2009-09-13 20:41:02
    Temat: Prostowanie lag motocyklowych?
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jak w temacie. Przerabiał ktos to moze?
    Warto? Nie warto?
    A jak warto to gdzie i za ile?
    Gogle mi na razie takie cos podpowiedzialy:
    http://motogarage.com.pl/firma.html
    Osobiscie zawsze raczej uwazalem, ze ram i lag sie w motocyklach nie
    naprawia, a co najwyzej kupuje nowe (ewentualnie uzywane "nie bite"), ale
    moze jestem w bledzie?
    Wszelkie opinie i sugestie mile widziane ;-)

    --
    Pozdr. magnes
    nt650v fjs600 fes250 troche puzzli i 4 kola w dieslu

  • 2. Data: 2009-09-13 20:47:17
    Temat: Re: Prostowanie lag motocyklowych?
    Od: Arni <a...@N...spam>

    magnes pisze:
> [...]
    > Warto? Nie warto?
    > A jak warto to gdzie i za ile?
    > Gogle mi na razie takie cos podpowiedzialy:

    http://www.tecrol.bielsko.pl/
    wkurwiająca strona ale wszyscy ich chwalą

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-09-13 20:56:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Arni pisze:

    > http://www.tecrol.bielsko.pl/
    > wkurwiająca strona ale wszyscy ich chwalą

    Ja tez ich pochwale. Robilem u nich rury wiele razy i bylem zawsze mega
    zadowolony. Probowalem tez w innych miejscach ale jakoscia Tecrol bije
    wszystkich na leb.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-09-13 21:17:58
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu":
    > Ja tez ich pochwale. Robilem u nich rury wiele razy i bylem zawsze mega
    > zadowolony. Probowalem tez w innych miejscach ale jakoscia Tecrol bije
    > wszystkich na leb.

    Ale robiles w sensie, ze ci dorabiali nowki, czy w sensie, ze prostowali
    krzywe?
    I jaki to byl mniej wiecej koszt?

  • 5. Data: 2009-09-13 21:35:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    magnes pisze:

    > Ale robiles w sensie, ze ci dorabiali nowki, czy w sensie, ze prostowali
    > krzywe?

    Glownie prostowali dla mnie zgiete lagi. Raz prostowali mi i lagi i
    tuleje w USD Suzuki. Znajomym prostowali calosc czyli lagi i polki.
    Kiedys sprawdzalem jak robia (tokarka i sonda) i bylem pod wrazeniem.

    > I jaki to byl mniej wiecej koszt?

    A nie pamietam ale chyba cos kolo 50 pln od rury bylo. Zadzwon i
    dopytaj, ja gdzies zgubilem cennik.

  • 6. Data: 2009-09-13 21:45:09
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu":
    > A nie pamietam ale chyba cos kolo 50 pln od rury bylo. Zadzwon i dopytaj,
    > ja gdzies zgubilem cennik.

    Caly cennik jest na stronie :-) ...ino ta strona to masakra jest jakas :-/
    Jutro bede dzwonil to sie dopytam o reszte, dzieki.

  • 7. Data: 2009-09-14 05:35:45
    Od: n...@s...com

    On Sun, 13 Sep 2009 22:47:17 +0200, Arni <a...@N...spam> wrote:

    >http://www.tecrol.bielsko.pl/