  • Data: 2010-07-30 21:27:22
    Temat: Re: Prostowanie aluminiowych felg
    Od: " " <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > Wiec pytanie jest nastepujace: jakie niesie za soba niebezpieczenstwo
    > jazdy na prostowanych felgach? Czy da sie to zrobic dobrze tak zeby
    > pozniej nie zrobic sobie kuku? Czytalem o jakims przeswietlaniu przed/po
    > prostowaniu w celu znalezienia mikropekniec - prawda to?
    Cześć, Artur,
    Ja niedawno miałem taką historię, że jechałem z kolegą dwoma identycznymi
    motocyklami, z tym że ja z plecaczkiem - akurat jego dziewczyna chciała
    zobaczyć jak to wygląda z innego siodełka - a on na pusto. Jako pierwszy
    zrobiłem winkiel (nie przeczę, całkiem ładnie :), a on tuż za mną mało się
    nie zabił, wylądował na poboczu tuż przed maską samochodu. Lewym, bo winkiel
    był prawy. Twierdził, że to przez prostowaną felgę, nie wiem, możliwe.
    Prostowana była. Może źle, a może po prostu się wystraszył i dał po heblach.
    Moim zdaniem można spróbować wyprostować, a potem koniecznie prześwietlić.
    Ale to w moim przypadku, ja jeżdżę sam. Ty nie, więc raczej nie prostuj.

    pozdro
    wod.nick
    hayabusa K8