  • 21. Data: 2010-01-15 23:54:20
    Temat: Re: Proste pytanie :) Matiz czy Tico
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@O...pl> napisał w wiadomości
    news:hiqpt1$2dm$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Raczej nie żartujesz. Wolałbym starego Golfa kupić,
    > bądź Fiata Uno (mniej starego), Punto.
    > Tylko nie te puszki. No ale waże pponad 120 kg więc
    > mam raczej subiektywne spojrzenie.

    Hmm no ja mam poloneza, także jak już muszę jechać czymś innym, to nie czuję
    wielkiej różnicy w ciasnocie między golfem, tico i uniaczem. ;) Zresztą
    kupiłem go głównie z tego powodu... Ale gdybym już miał się pakować w
    malucha, to raczej w tico właśnie. Golfy II są już stare a III do dupy. Od
    biedy mógłby być uniacz. :)

    --
    pzdr, Eli

  • 22. Data: 2010-01-16 19:59:50
    Od: Mirosław <p...@p...onet.eu>

    Szymon Machel pisze:

    > Raczej nie żartujesz. Wolałbym starego Golfa kupić,
    > bądź Fiata Uno (mniej starego), Punto.
    > Tylko nie te puszki. No ale waże pponad 120 kg więc
    > mam raczej subiektywne spojrzenie.
    >
    > Szymon
    Dokładnie, miałem tico 2 lata,silnik super,dynamiczny, ekonomiczny,
    reszta dziadostwo,non top durne usterki w zasadzie nic
    co by niepozwoliło dalej jechać ale np podczas deszczu
    w trasie czułem go także na twarzy, raz mocniej
    trzasłem drzwiami to szyba opadła do połowy,łożyska to siadały
    non top,jak raz kiedyś wracałem gdzieś z polski i auto
    same Dosłownie wlazło na przeciwny pas a tam jechał dostawczy
    ford to myśleliśmy że to już koniec,ale naszczęście udało się wrócić
    spowrotem,po tym incydencie automatcznie go sprzedałe,zamieniłem tico z
    97 ns Vectre A z 1990 roku,mam ją dwa lata i jestem mega zadowolony,
    nie kupuj tego badziewia,w lodówce mam grubsza blache niż w tico

    Mirosław

  • 23. Data: 2010-01-17 23:12:44
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Hm, wszystko zmierza w kierunku Tico, jest sobie golas za 400zł (brak
    przeglądu i oc) i przyszły właściciel skłania się ku temu :)

  • 24. Data: 2010-01-18 11:44:13
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Vax pisze:

    > Boś w oltcicie nigdy nie zasiadł - ja raz miałem okazję.

    oj zdziwił byś się bo siedziałem :) wrażenia murowane.

  • 25. Data: 2010-01-18 11:44:56
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Trza mu było nie wypominać klocków hamulcowych z drewna. ;)

    WSK też miała okładziny "dębowe" i ludzie żyli :)

  • 26. Data: 2010-01-19 14:15:09
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:4b509f5d$1@news.home.net.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten to . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron
    na uszy:

    > Masz jakieś wsparcie czy tak sobie piszesz opierając się na niczym?
    > Jak Tico wchodziło na rynek, to szeroko w prasie pisali o tym, że ma
    > warunkową homologacje ze względu na niełamaną kolumnę kierownicy.

    Mam wsparcie dawnego posiadacza Tikacza...Wojtek Szalwinski takiego
    posiadal i swojego czasu rozniez dyskusja na ten temat tutaj zaistniala.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec