  • 11. Data: 2010-01-15 19:15:39
    Temat: Re: Proste pytanie :) Matiz czy Tico
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:hipqd9$cju$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Dlaczego wybrać matiza a a nie tico i na odwrót? :) Co lepsze?

    Wybór między kiłą a rzeżączką... Żartuję. ;)

    Wszyscy znani mi użytkownicy Tico zachwalali niezawodność (jedyne co pada to
    łożyska), natomiast w jedynym znanym mi Matizie... padł silnik. Jakoś
    większą sympatię mam do Tico.

    --
    pzdr, Eli

  • 12. Data: 2010-01-15 19:19:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    =Marcos= wrote:

    > Tico to chyba niezła pułapka na wypadek wypadku. Matiz pewnie też, ale
    > chyba Tico bardziej.

    Matiz wbrew pozorom ma dość mocną konstrukcję, oczywiście w porównaniu z
    małymi autami z tamtych lat. Trzy gwiazdki euro-ncap i kabina na
    zdjęciach przypomina kabinę, a nie bezładną mieszaninę blach.

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-01-15 19:40:16
    Od: Ogion <n...@f...this.com>

    Eli pisze:
    natomiast w jedynym znanym mi Matizie... padł silnik.
    > Jakoś większą sympatię mam do Tico.

    co jak co, ale silnik oba auta maja praktycznie ten sam :)

  • 14. Data: 2010-01-15 20:29:54
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Robert_J pisze:

    > Bo ładniejszy? ;-))) Choć to pojęcie względne...

    :) Zależy co kto lubi, ja to jestem w ztych co to im się w123 albo
    passat krokodyl podobają ;) No ale to auto nie dla mnie.

  • 15. Data: 2010-01-15 20:30:27
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Tym mnie troszeczkę zaskoczyliście, co prawda auto ma być na miasto, w
    trasę jest czym jechać.

  • 16. Data: 2010-01-15 20:37:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    Nex@pl wrote:

    > Tym mnie troszeczkę zaskoczyliście, co prawda auto ma być na miasto, w
    > trasę jest czym jechać.

    Kup Matiza, w Tico byle stłuczka może być groźna. 1000 zł oszczędności
    nie jest tego wart.

    --
    cokolwiek

  • 17. Data: 2010-01-15 22:13:42
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-01-15 14:39, szymo pisze:

    > Do tego tico ma moją ulubioną przypadłość - wypadający klakson !!!
    > to mój ulubiony defekt tego auta. po prstu rozbroiło mnie jak naciskałem
    > klakson i wyskoczył mi w twarz razem ze sprężynkami :) .
    > Nigdzie się tak nie ubawiłem jak w tym koszyku na zakupy bo raczej to
    > nie jest samochód :):)

    Boś w oltcicie nigdy nie zasiadł - ja raz miałem okazję.
    Tuż przed tym, jak mu rura wydechowa odpadła, usiłował mi wybić oko
    wystrzeliwując któryś z przełączników. Ale to moja wina, bo chyba
    z niego nieco szydziłem - mógł się poczuć urażony ;D

    v.

  • 18. Data: 2010-01-15 23:09:35
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Tym mnie troszeczkę zaskoczyliście, co prawda auto ma być na miasto, w
    > trasę jest czym jechać.

    Na miasto kup Pan skuter.
    Działa :)

    Szymon

  • 19. Data: 2010-01-15 23:12:18
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Eli" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wybór między kiłą a rzeżączką... Żartuję. ;)

    Raczej nie żartujesz. Wolałbym starego Golfa kupić,
    bądź Fiata Uno (mniej starego), Punto.
    Tylko nie te puszki. No ale waże pponad 120 kg więc
    mam raczej subiektywne spojrzenie.

    Szymon

  • 20. Data: 2010-01-15 23:15:12
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Vax pisze:

> [...]
    > wystrzeliwując któryś z przełączników. Ale to moja wina, bo chyba
    > z niego nieco szydziłem - mógł się poczuć urażony ;D

    Trza mu było nie wypominać klocków hamulcowych z drewna. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być