  • 41. Data: 2012-08-04 16:45:27
    Temat: Re: Prośba pilna o ocenę zestawu
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-04 03:33, BQB pisze:

    > Na działanie nie ma znaczenia - tylko ilość złącz/slotów

    w pełnych ATX czest stosowane jest lepsze zasilanie niż w mATX choć są
    wyjątki, do tego lepsze odprowadzanie ciepła a co za tym idzie lepsza
    stabilność. Reszta to dodatki jak sloty, ilość kontrolerów itp.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 42. Data: 2012-08-04 16:51:33
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-04 11:22, Q pisze:

    > EVGA daje Ci +10pkt do lansu.
    > Ladne robia rzeczy, ale przydrogie troche.

    Pierdolisz panie :) fakt są droższe ale za cenę stabilności i bardzo
    niskiej awaryjności czego nie mogę powiedzieć o Asusach czy GB które
    padają jak muchy do tego serwis naprawia je po x razy a i tak efekt
    szrotu zostaje ...

    > Ostatnio przemoglem sie jakos do Asrocka i ogolnie przekonalem sie do niego,
    > tzn. juz sie nie boje (no i nie wstydze :) kupowac plyt i kart graficznych
    > Asrocka.

    A Asrock robi grafiki ??

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 43. Data: 2012-08-04 16:53:09
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-04 14:12, micz pisze:

    > Fakt - to był jeszcze WinXP, a nie siódemka - to mogło mieć znaczenie w sumie. Ale
    - jak Bozię kocham - zamulał w normalnym użytkowaniu windowsów, nie w grach. Gier
    nawet nie odpalałem :) Wystarczyło mi stresu.

    > No czyli GTX560 jest po prostu mniej wydajny od GTX580 (mniej CUDA), ale to
    wszystko? Nie brakuje mu żadnego "ficzera" względem większego brata?

    > No to ja ten lans mam gdzieś :) Zależy mi na tym, żeby się karta nie sypnęła po
    tygodniu. I nie była jakimś EWIDENTNIE słabym modelem - słabo wykonanym, za głośnym,
    za gorącym, etc. Jeśli ten GB, który wybrałem (lub poleć Asrocka jakiegoś) będzie
    GOOD, to OK - nie musi być EXCELENT :)

    > Dobra, małe podsumowanie:
    >
    > ZASILACZ - mogę wziąć słabszy - jaki polecacie
    >
    > KARTA - mogę ją nawet na razie odpuścić na rzecz dysków twardych (spróbujmy przeżyć
    na grafice procesora - chu*, jak przygoda, to przygoda).

    > DYSKI - dołożę do zestawu dwa dyski SATA 1TB (do RAID0 - na pliki projektów i inne
    dane) i jeden SATA 2TB (na backup - ręczny). Macie jakieś propozycje konkretnych
    modeli? I czy uważacie taką konfigurację za sensowną?

    Jak możesz to poczekaj bo powinny być niedługo obniżki dysków .. WD już
    obniżył np. 3TB o 100$

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 44. Data: 2012-08-04 16:55:28
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-04 14:01, micz pisze:

    > Ale - zkaładając, że będę miał jakiś 1TB na drugim dysku SATA - to już chyba te 120
    GB na system wystarczy?? Dobrze myślę? Planuję na tym SSD postawić Win7 i
    zainstalować wszystkie programy. Wszystkie dane chcę trzymać na tym drugim dysku... a
    jak starczy miejsca na SSD, to będę tam trzymał pliki do aktualnie robionego projektu
    (żeby działało szybciej). Czy taka opcja ma sens?

    Do tego wystarczy i 64GB ale 120GB już są przystępne cenowo więc nie ma
    co kombinować.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 45. Data: 2012-08-04 18:01:15
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "micz" napisał:

    > Ale - zkaładając, że będę miał jakiś 1TB na drugim dysku SATA

    Nie było takiego założenia. Podałeś konfigurację zestawu z - cytuję:
    "HDD (na system): Intel 520 120GB SSD". Na system i programy - O.K.
    Do zastosowań, jakie podałeś, zdecydowanie za mało.

    > faktycznie - odżałuję jeszcze te parę stówek i dorzucę może dwa dyski 1TB.
    > Jakie polecacie?

    Mechaniczne.

    JoteR

  • 46. Data: 2012-08-04 20:00:37
    Od: micz <m...@g...com>

    Dobra, po Waszych sugestiach wprowadziłem kilka modyfikacji zestawu i teraz wygląda
    to tak jak poniżej. Jakieś final thoughs?

    PROCESOR: i7 3770 - bez zmian

    PŁYTA: Asus P8Z77-V LX - zmieniłem Chipset na Z77, bo wygląda na to, że obsługuje
    kilka ciekawych technologii, które mogą mi się przydać
    (http://en.wikipedia.org/wiki/LGA_1155). Nie brałem Assrocka, bo był po prostu
    droższy :/

    RAM: DDR3 16GB 1600MHz PDP Patriot Intel Game II (2x8GB, DualDDR, CL9). Postawiłem na
    nieco bardziej "zaufanego" producenta i szybsze taktowanie. Kingstony odpadły, z
    powodu kasy :/

    HDD (na system): Intel 520 120GB SSD - bez zmian (Samsung okazał się droższy)
    HDD (na resztę): 2 x Seagate Barracuda 7200 1TB, SATA-III, 64MB cache (ST1000DM003).
    Mam zamiar zrobić z tego RAID0 i dorzucić na razie mój stary Seagate 1TB na backup.
    Jak się pojawi kasa - kupię nowy 2TB na backup.

    GRAFIKA: GeForce GTX560Ti Gigabyte 1024MB - zostałem przy tej, bo jest... najtańsza z
    GTX560Ti :/. Na cudowanie mnie nie stać - gdzieś muszę oszczędzać.

    OBUDOWA: CoolerMaster Centurion 534 Lite - bez zmian. Przyglądałem się innym cackom,
    ale znowu - kasa, kasa, kasa.

    ZASILACZ: ATX 600W Chieftec CFT-600-14CS (Fan 140mm, odpinane kable) - zszedłem z
    ceny i z mocy (w tym kalkulatorze mocy http://extreme.outervision.com/PSUEngine
    wyszło mi reccomended: 566W dla mojego zestawu - z zapasem na dod. dyski, i ew. kartę
    dźwięk. w przyszłości).

    Całość: 4840 PLN (przeginam, aż ściska w dołku:)

    OSTATNIE PORADY dawajcie (Dyski na przykład nie były dyskutowane :)

  • 47. Data: 2012-08-04 20:55:13
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-04 20:00, micz pisze:
> [...]
    wyszło mi reccomended: 566W dla mojego zestawu - z zapasem na dod. dyski, i ew. kartę

    ZASILACZ CHIEFTEC CFT-600-14CS - MODULARNY
    ZASILACZ CHIEFTEC CFT-650-14CS - MODULARNY

    Różnica w cenie 8zł netto :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 48. Data: 2012-08-04 20:58:32
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-04 20:00, micz pisze:
    > HDD (na system): Intel 520 120GB SSD - bez zmian (Samsung okazał się droższy)

    Fakt Intel tańszy i ma 5 lat gwarancji ... zostaje :)

    Tylko patrz na cenę dysku BOX bo OEM nie ma ramki montażowej do slotu 3.5"

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 49. Data: 2012-08-04 21:02:29
    Od: Chris <s...@s...de>

> [...]
    > PŁYTA: Asus P8Z77-V LX - zmieniłem Chipset na Z77, bo wygląda na to, że obsługuje
    kilka ciekawych technologii, które mogą mi się przydać

    ASROCK Z77 PRO4 Z77 LGA1155

    I jest o 80zł taniej :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 50. Data: 2012-08-04 21:07:22
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-04 20:00, micz pisze:
    > GRAFIKA: GeForce GTX560Ti Gigabyte 1024MB - zostałem przy tej, bo jest... najtańsza
    z GTX560Ti :/. Na cudowanie mnie nie stać - gdzieś muszę oszczędzać.

    GIGABYTE GeForce GTX 560 Ti 1024MB DDR5/256bit DVI/HDMI PCI-E (900/4000)
    (wer. OC) - cena 707 netto

    MSI GeForce GTX 560Ti 1024MB DDR5/256bit DVI/HDMI PCI-E (880/4200) (wer.
    OC - Over Clock) (wentylator Twin Frozr II) cena 696 netto

    MSI obecnie ma lepszą jakość niż GB do tego brak problemów z serwisem
    jak w przypadku produktów GB i Asusa.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.