  • 51. Data: 2012-08-04 21:19:36
    Temat: Re: Prośba pilna o ocenę zestawu
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Pierdolisz panie :) fakt są droższe ale za cenę stabilności i bardzo
    > niskiej awaryjności czego nie mogę powiedzieć o Asusach czy GB które
    > padają jak muchy do tego serwis naprawia je po x razy a i tak efekt szrotu
    > zostaje ...

    Ta cena IMHO nie przeklada sie az tak na owa "lepszejszosc".
    Zreszta wszystko sie moze popsuc a niektore firmy (np. ASRock)
    czasami wydaja prawdziwe perelki (jakosc/cena).
    Co tam bede pisal - pamietam czasy jak logitech byl nieznana firma
    i kojarzyl sie glownie z chinskim szajsem.
    A terez? Jaka to markowa firma, ojoj :).

    > A Asrock robi grafiki ??

    Robi, i to nawet z pasywnym chlodzeniem.
    Zreszta nie tylko plyty i nie tylko karty grafiki.
    Widze, ze zatrzymales sie na etapie kiedy EVGA byla na topie
    a ASRock kojarzyl sie z ECSem / kicha / zwiochami / itd.
    A myslalem, ze ja juz dawno wypadlem z obiegu ;).

  • 52. Data: 2012-08-04 21:28:55
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > ZASILACZ CHIEFTEC CFT-600-14CS - MODULARNY
    > ZASILACZ CHIEFTEC CFT-650-14CS - MODULARNY
    >
    > Różnica w cenie 8zł netto :)

    ...i w przyszlosci na rachunkach za prad :P.

    Tzn. pewnie ten 650W bedzie sie bardziej grzal,
    zuzywal wiecej pradu i moze* nawet glosniej chodzil.

    *przyznam, ze nie widzialem cichego Chiefteca,
    ale ja ostatnimi laty jade na enermaxach, modowanych seasonicach,
    i innych wynalazkach, wiec jestem troche rozpieszczony jesli chodzi o
    decybele :)

  • 53. Data: 2012-08-04 21:56:58
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-04 21:28, Q pisze:

    > ...i w przyszlosci na rachunkach za prad :P.
    >
    > Tzn. pewnie ten 650W bedzie sie bardziej grzal,
    > zuzywal wiecej pradu i moze* nawet glosniej chodzil.

    Wliczone w cenę usługi :)

    Mi non-stop pracują 3 kompy + NAT Qnapa na 4xHDD do tego jak trzeba
    odpalane następne 3 komy :)
    To i tak mało bo wcześniej było 10 kompów z (jakimiś quadami ale teraz
    nie pamiętam co to było) na samą renderfarmę ale zostały wymienione na 3
    x i5 i na razie starczy.

    Źle nie wybrałeś :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 54. Data: 2012-08-04 22:01:22
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-04 21:19, Q pisze:

    > Ta cena IMHO nie przeklada sie az tak na owa "lepszejszosc".
    > Zreszta wszystko sie moze popsuc a niektore firmy (np. ASRock)
    > czasami wydaja prawdziwe perelki (jakosc/cena).

    Tylko że GB xczy Asus jak padnie to masz już przejebane bo serwisy
    starają się to naprawić i jesteś uziemiony na min 2 tyg a BARDZO czesto
    wraca to za chwilę znowu bo dalej nie działa i tak do usranej śmierci ..
    Asrock jak padnie to w max 5 dni mam nowa płytę i nikt nie bawi się w
    naprawę tego.

    > Co tam bede pisal - pamietam czasy jak logitech byl nieznana firma
    > i kojarzyl sie glownie z chinskim szajsem.
    > A terez? Jaka to markowa firma, ojoj :).

    Logitech zawsze był to Hi-End o ile pamiętam ...

    EVGA dalej jest na topie :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 55. Data: 2012-08-04 22:16:19
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-08-04 16:45, Chris pisze:

    > w pełnych ATX czest stosowane jest lepsze zasilanie niż w mATX choć są
    > wyjątki,

    Jak często? Częściej niż w mATX? Jakieś dane na ten temat masz, czy
    tylko tak teoretyzujesz, bo Ci się wydaje?

    > do tego lepsze odprowadzanie ciepła a co za tym idzie lepsza
    > stabilność. Reszta to dodatki jak sloty, ilość kontrolerów itp.

    Zastanów się po co tworzy się płyty mATX? Do małych komputerów, których
    nikt nie podkręca. Czy naprawdę uważasz, że niepodkręcony mATX w
    obudowie, która zapewnia właściwą cyrkulację powietrza jest mniej
    stabilny niż na niepodkręconej płycie ATX?

  • 56. Data: 2012-08-04 22:23:12
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > ZASILACZ: ATX 600W Chieftec CFT-600-14CS (Fan 140mm, odpinane kable) -
    > zszedłem z ceny i z mocy (w tym kalkulatorze mocy
    > http://extreme.outervision.com/PSUEngine wyszło mi reccomended: 566W dla
    > mojego zestawu - z zapasem na dod. dyski, i ew. kartę dźwięk. w
    > przyszłości).

    Odpinane kable to kwestia drugorzedna -
    - najwazniejsze to obciazalnosc linii 12V oraz sprawnosc (certyfikaty
    80Plus, itd.).

    Wybrany przez Ciebie Chieftec ogolnie wydaje sie calkiem niezly,
    ale kiedys mialem awersa do tej marki
    i jak juz nie zydzisz na zasilacz (i dobrze, bo nie warto :),
    to moze dolozyc stowe-dwie i kupic cos z tego:

    Seasonic X-Series X-560
    http://www.proline.pl/?p=SEA+X-SERIES+X-560

    Seasonic X-Series X-660
    http://www.proline.pl/?p=SEA+X-SERIES+X-660

    Tansze od Enermaxow z serii Platimax (700-800zl) i wcale nie gorsze
    (a moze i lepsze) - wysoka sprawnosc, niezla obciazalnosc linii 12V,
    cisza, itd - same zalety :) a cena... no coz...
    no, ale chyba nie bedziesz przyoszczedzal na zasilaczu? :)

  • 57. Data: 2012-08-04 22:29:13
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > pamiętam co to było) na samą renderfarmę ale zostały wymienione na 3 x i5

    Czyli nie wiesz co to cisza :).

  • 58. Data: 2012-08-05 00:28:32
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-04 22:29, Q pisze:

    > Czyli nie wiesz co to cisza :).

    To jest do pracy a nie do ustanawianie rekordów wyciszenia kompów :)

    Do klepanie czy grania mam laptopa i tu mam cisze :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 59. Data: 2012-08-05 00:31:56
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-04 22:16, BQB pisze:

> [...]
    > obudowie, która zapewnia właściwą cyrkulację powietrza jest mniej
    > stabilny niż na niepodkręconej płycie ATX?

    Dokształć się bo jak zawsze trujesz ... jeszcze tylko miesiąc i wrócisz
    do szkoły to może nie będzie śmiecił grupy ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 60. Data: 2012-08-05 08:06:47
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 03 Aug 2012 16:11:18 +0200, JDX napisał(a):

    (ciach...)
    > wyświetlacze dostępne dla prostego ludu?). Możesz połączyć zabytkowe
    > urządzenia Ethernet 10Mbit/s kablem 5/5e przeznaczonym dla Ethernetu
    > gigabitowego, ale dwóch urządzeń gigabitowych kablem kat. 3
    > przeznaczonym do ethernetu 10mbit/s z sukcesem już raczej nie połączysz.

    Raczej połączysz. Ale gigabitowego transferu nie wynegocjujesz.

    [ Jeśli nie potrafisz czegoś wyjaśnić w prosty sposób, oznacza to, że tak ]
    [ naprawdę nie rozumiesz tego dostatecznie dobrze. (Albert Einstein)