  • 131. Data: 2012-08-08 22:59:30
    Temat: Re: Prośba pilna o ocenę zestawu
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Są i czarne :)
    >
    > http://www.nzxt.com/new/product.php?series_name=Powe
    r+Supplies&series=3

    Czarny z serii HALE90? (a dokladniej 400-600W :)
    Oj, nie widze...

    > Przez chwilę wiem że były u nas w sprzedaży ale nawet nie wiem jak to
    > chodziło.

    No wlasnie- recenzje jako takie na zagramanicznych stronach sa,
    ale bardzo malo pisza o glosnosci.

  • 132. Data: 2012-08-08 23:18:45
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-08 22:59, Q pisze:

    r+Supplies&series=3

    > Czarny z serii HALE90? (a dokladniej 400-600W :)
    > Oj, nie widze...

    Na szybko patrzyłem :)

    > No wlasnie- recenzje jako takie na zagramanicznych stronach sa,
    > ale bardzo malo pisza o glosnosci.

    Pamiętam że mieliśmy tą firmę w sprzedaży ale jakoś bardzo krótko,
    przypomnij się jutro jak będę w firmie bo może chłopaki z działu
    produkcji/certyfikacji itp. coś będą wiedzieć na ich temat.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 133. Data: 2012-08-09 00:28:14
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 8 Aug 2012 17:48:50 +0200, JoteR napisał(a):

    > Nieprawda, Pżemysławie, niczego takiego nie robi.
    > Nieustające http://www.sjp.pl/zarzyna%E6

    Krew mnie zaleje chyba. Nie wiem dlaczego, ale na tym słowie najczęściej
    babola popełniam. :(

    [ Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when ]
    [ there is nothing left to take away. (Antoine de Saint-Exupery) ]

  • 134. Data: 2012-08-09 00:28:14
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 08 Aug 2012 18:02:25 +0200, Chris napisał(a):

    (ciach...)

    > W7 64bit katalog system ma 19GB przynajmniej u mnie tak więc 10GB masz
    > już do przodu.
    (ciach...)

    Windows 7 x64 na drugim komputerze, mniej obciążanym różnymi zadaniami
    (głównie jako lokalny storage u mnie działa, serwer poczty i grup
    dyskusyjnych, serwer FTP) - katalog Windows ma 23,5 GB. Data oryginalnej
    instalacji 2012-01-24.

    [ Z moim szczęściem do kobiet, prędzej znajdę chłopaka, niż dziewczynę... ]
    [ (demotywatory.pl) ]

  • 135. Data: 2012-08-09 18:42:53
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 08 Aug 2012 18:43:39 +0200, JDX napisał(a):

    > On 2012-08-08 18:19, Leszek K. wrote:
    > [.....]
    > IMO to słabo z tym ożywaniem. IMO 27" to dobry rozmiar do pracy ale do
    > oglądania filmów/TV to raczej słaby jest. No chyba że jest umieszczony
    > np. w kibelku, naprzeciwko sedesu. :-D

    Sugerujesz, że mam sobie na biurku postawić jeszcze większy monitor? To nie
    TV oglądane z kanapy tylko monitor stojący metr przede mną. I tak przy
    oglądaniu filmów cofam fotel bo za bardzo trzeba się rozglądać ;)

  • 136. Data: 2012-08-10 01:24:17
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-08-08 08:26, Chris pisze:

> [...]
    > wtedy nie ma czegoś takiego jak umowa konsumencka :) co do samej
    > gwarancji to może być a może jej nie być oczywiście jeśli chodzi o umowę
    > konsumencką.
    >
    > To przeczytaj początek tematu .. nie chodzi o DWIE sztuki tylko o ZESTAW
    > DUAL który jest sprzedawany jako JEDNA pozycja i żeby zareklamować taki
    > towar obojętnie czy to gwarancja czy umowa trzeba mieć OBIE sztuki. To
    > tak jak by chcieć reklamować klawiaturę wydłubując jeden klawisz i
    > przynosząc do serwisu że ten klawisz nie działa (lata temu widziałem

    Widzisz, to że jest zestaw, dual, to nie zawsze jest sztuk 1, sam
    kupowałem pamięć kilka lat temu i miałem 1GB dual sztuk 2 - kupiłem 2 GB
    - jeszcze DDR1. Czemu tak sprzedawca wpisał na fakturze? Bo widocznie
    tak wpisał.

  • 137. Data: 2012-08-10 01:39:55
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-08-10 01:24, BQB pisze:

> [...]
    > kupowałem pamięć kilka lat temu i miałem 1GB dual sztuk 2 - kupiłem 2 GB
    > - jeszcze DDR1. Czemu tak sprzedawca wpisał na fakturze? Bo widocznie

    BTW, pamiętaj, że sprzedawca może sprzedać zestaw 4x4GB i tak w/g tego
    co piszesz będziesz musiał oddać całość. Ale nie spotkałem się z takim
    przypadkiem jeszcze, chyba, że kupuje się cały komp zaplombowany, to
    wtedy nie ma innego wyjścia niż oddać cały zestaw.

    BTW, oddawania całości - kupujesz nowe auto, z jednego koła uchodzi
    powietrze, opona nie przebita:
    w/g Ciebie oddajesz całe auto (komplet to komplet - nie masz
    wymienionych składowych części) na gwarancji, czy jednak oddajesz tylko
    część?
    I nie ma znaczenia, że to coś innego.
    Z naszego podwórka przykład - reklamowałeś kiedyś procesor? Ja tak,
    mimo, że wersja BOX, to nie musiałem z wentylatorem oddawać. Kiedyś
    reklamowałem też przejściówkę do TV z karty graficznej, też nie musiałem
    zanosić całego kompletu z kartą graficzną. Dziwne prawda?

  • 138. Data: 2012-08-10 02:00:20
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-08-08 23:18, Chris pisze:

> [...]
    > przypomnij się jutro jak będę w firmie bo może chłopaki z działu
    > produkcji/certyfikacji itp. coś będą wiedzieć na ich temat.

    http://www.overclock3d.net/reviews/power_supply/nzxt
    _hale90_850w_review/1
    maksymalnie 20dB. Ja mam model 650W i go nie słyszę.

  • 139. Data: 2012-08-10 09:10:14
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    BQB nabazgrał(a):

> [...]
    > przypadkiem jeszcze, chyba, że kupuje się cały komp zaplombowany, to wtedy
    > nie ma innego wyjścia niż oddać cały zestaw.

    No i właśnie takie pamięci są sprzedawane jako BOX w jednym zapląbowanym
    pudełku.

> [...]
    > w/g Ciebie oddajesz całe auto (komplet to komplet - nie masz wymienionych
    > składowych części) na gwarancji, czy jednak oddajesz tylko część?

    Brak związku, poza tym każda opona jest osobną pozycją przy zakupie.

> [...]
    > też przejściówkę do TV z karty graficznej, też nie musiałem zanosić całego
    > kompletu z kartą graficzną. Dziwne prawda?

    Sprzedawca był miły, nic poza tym. A teraz powiedz mi czy oddając
    przejściówkę do sprzedawcy w/w sprzedawca w razie braku takiej na wymianę
    wystawia ci fakturę korygującą na cały zestaw czyli grafika + przejściówka a
    grafikę i tak zostawiasz w domu jako prezent.

    Tak więc przestań truć bo szkoda klawiatury na bzdury jakie wypisujesz.

  • 140. Data: 2012-08-10 10:48:11
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-08-10 09:10, Chris pisze:

> [...]
    > przejściówka a grafikę i tak zostawiasz w domu jako prezent.
    >
    > Tak więc przestań truć bo szkoda klawiatury na bzdury jakie wypisujesz.

    Nie miał przejściówki - wysyłał gdzieś, dostałem sprawną po 2 tygodniach.