    From: kriZb <k...@n...no>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Prosba o test
    Date: Thu, 14 Jan 2010 19:00:02 +0100

    Krzysztof Halasa napisał(a), dnia pięknego 2010-01-14 18:27:

    > To nie takie znowu stare. Jakby to bylo np. 68000 (np. 68360) to moznaby
    > powiedziec ze rzeczywiscie stare. Nie wiem co ta maszyna ma robic, ale
    > do "obsluzenia" na pusto np. 100 Mb/s to kazdy P4+ jest za szybki.

    Wiesz, to jakas tam sieć typu u&*^a. Taki DIY wszystkowjednym, pusto nie
    jest bo IOki pewnie wykorzystane ile się da (sesje pppoe, apache, jakieś
    SFQ czy jak to tam było). Także wydaje mi się, że dla tak uniwersalnego
    bóg-jeden-wie-czego to i tak będzie niezły wynik. Poza tym, zebrałem
    sobie lspci i ... Ethernet controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd.
    RTL-8169 Gigabit Ethernet. Nie sprawdzałem, bo mi się po prostu nei
    chciało czy toto jeszcze nie ma ip/xtables.
    To chyba rzutuje na wynik w jakimś stopniu. Jak sobie jakiś nibyISP robi
    wszystko na linux'ie najtańszym kosztem, to potem się zaczyna ;)

    Nie powiem, moje BGP też stoi na linuxie, ale karty na PCI-X (ten
    starszy XEON, ale 2cpu 2rdzenie) z offloadem intela + irqbalancing) i
    jakoś się chyba kula. Chyba, bo eksperymentalnie (działa to nie
    zmieniam) jadę na FIB_TRIE.

    > Inna sprawa ze iperf to specyficzny test i lepiej nie traktowac tych
    > wynikow jako ogolnego wskaznika. Ew. mozna brac najwieksza wartosc,
    > jesli to musi byc iperf.

    Uwzględniam średnią, wyszło OIDP 63Mbit.