  • 41. Data: 2012-03-28 00:13:58
    Temat: Re: Prośba o sprawdzenie auta w Elblągu
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-27 20:23, gregor pisze:

    > Sory Lewis chciałem cię zabrać ale kierowca był umówiony z laską z
    > olsztyna i tam u niej nocowaliśmy tak więc pewnie temu nie chciał byś
    > jechał ja byłem jak najbardziej za ...
    >
    > gregor

    Spoko nie ma problemu ;)
    Chętnie bym obejrzał co kupiłeś ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 42. Data: 2012-03-28 09:21:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-27 23:50, Chris pisze:

    > To podaj jaki to VIN sprawdzałeś :)

    Swojego puga i kilku innych. Ze dwie Renówki, jakiegoś Forda.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 43. Data: 2012-03-28 09:43:04
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał(a):

    > Swojego puga i kilku innych. Ze dwie Renówki, jakiegoś Forda.

    Pugi podaje prawie wszystkie o ile są w systemie puga, jeśli tam nie ma to
    nie masz skąd urodzić.
    Renault możesz zapomnieć o zdekodowaniu VIN, firma nie udostępnia NIC wieć
    można zapomnieć.
    Ford powinien mieć wszystkie dane chyba że jest bardzo stary ale chyba nie
    było takiego co by nie podał.

    Części danych nie ma i nigdy nie będzie np. ze względu na wiek pojazdów bo
    wcześniej nie były gromadzone trakie dane.

    Jak nie problem to podaj VIN Forda i Puga moze być na maila jeśli nie
    chcesz publicznie.