  • 31. Data: 2012-03-27 16:13:33
    Temat: Re: Prośba o sprawdzenie auta w Elblągu
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-27 16:01, Chris pisze:
    > jerzu nabazgrał(a):

    > Głupota nie boli ale i tak radzę ci iść na badania :)
    >
    > Widać że nawet nie wszedłeś na stronę i wiesz jak to działa.

    Fatalnie działa.

    Podało markę, model, wersję, rok modelowy (o rok wcześniejszy niż
    produkcji - auto z kwietnia). Podało pojemność i moc. I zasadniczo tyle.
    Informacje dodatkowe, za które chcesz kasę, to raptem 3 pozycje. Za
    darmo można uzyskać w necie dużo więcej - praktycznie pełną
    specyfikację, z rodzajem i kolorem tapicerki włącznie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2012-03-27 16:13:57
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-03-26 12:48, LEPEK pisze:
    > Razy 13 = 390000 km. I to jest realne.

    nie możliwe! jak sprzedawałem VW T4 z przebiegiem na liczniku 320kkm,
    przy czym zaznaczałem że nie wiem ile ma bo jak kupiłem miał 240kkm, to
    jeden z potencjalnych klientów mi oznajmił że przy takim przebiegu to
    już na złomie powinien być, powiedziałem mu żeby szukał sobie takiego z
    przebiegiem 180kkm :)
    aha! widziałem wtedy podobną rocznikowo T-4 w mojej okolicy - miała na
    liczniku prawie 700kkm i w środku była mniej zużyta niż moja :P (a moja
    pewnie do dzisiaj bez problemów jeździ bo jak sprzedawałem to przy
    -30stC elegancko odpalała)

    Lukasz

  • 33. Data: 2012-03-27 16:15:57
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

> [...]
    > liczniku prawie 700kkm i w środku była mniej zużyta niż moja :P (a moja
    > pewnie do dzisiaj bez problemów jeździ bo jak sprzedawałem to przy -30stC

    Kiedyś widziałem ogłoszenie z dpoiskiem

    Opuszczę 300 PLN na cofnięcie licznika. Auto miało tylko 380 tys :)

  • 34. Data: 2012-03-27 16:18:57
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-03-26 14:50, news-gazeta pisze:
    > Gdyz tak wynika ze statystyk?
    > Gowno prawda, zdarzaja sie auta ktore nie potwierdzaja Twojej reguly.
    > Ten nie wyglada na przebieg rzedu 400tys.
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    co to znaczy nie wygląda?
    Moje auto od nowości robi 60kkm rocznie, ja mam go od roku - ma 235kkm,
    śladów zużycia żadnych nie ma - bo jak ma mieć: wpadam na autostradę,
    wciskam gaz do podłogi, kierownicą nie kręcę bo autostrada prosta. Takie
    rzeczy jak kierownica, pedały, gałka biegów nie mają szans się szybko u
    mnie zużyć...

    Lukasz

  • 35. Data: 2012-03-27 16:29:22
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-03-27 16:15, Marek P. pisze:
    > Opuszczę 300 PLN na cofnięcie licznika. Auto miało tylko 380 tys :)

    od czasu do czasu przeglądam ceny BMW 530d E39, odrzucając te poniżej
    200kkm zostaje już niewiele (chociaż coraz więcej :), powyżej 300kkm to
    już tylko kilka sztuk... Jestem w stanie uwierzyć że ktoś kupuje takie
    auto 8-letnie i robi 20kkm rocznie, ale w to, że prawie każde auto od
    nowości miało taki przebieg - nie uwierzę. Tylko co powiedzą znajomi jak
    znowu kupię 'trupa' z ogromnym przebiegiem...

    Lukasz

  • 36. Data: 2012-03-27 16:31:33
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Fatalnie działa.

    Jeszcze dopiszę - na stronie jest trochę błędów ortograficznych. Jak
    zatem chcesz być traktowany poważnie?

  • 37. Data: 2012-03-27 17:37:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 27 Mar 2012 16:01:03 +0200, "Chris" <s...@s...net> wrote:

    >Głupota nie boli ale i tak radzę ci iść na badania :)

    Ktoś Ci broni?

    >Widać że nawet nie wszedłeś na stronę i wiesz jak to działa.

    Wszedłem. I wiem jak działa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 38. Data: 2012-03-27 20:08:58
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-03-26 09:39, gregor pisze:
    > Witam
    >
    > Dzisiaj mam zamiar wyruszyć do Elbląga ok 350 km wolałbym nie jechać na
    > pusto więc być może na grupie jest jakiś antypicownik i za dobrą flaszkę
    > ew. za jakąś opłatę będzie w stanie sprawdzić auto
    >
    > http://moto.allegro.pl/octavia-1-9tdi-klima-serwisow
    ana-z-niemiec-idealna-i2204212507.html

    > moje namiary na mejla g...@s...pl
    >
    > Tak w ogóle ktoś ze szklanej kuli na podstawie w/w zdjęć jest w stanie
    > ocenić auto, będę wdzięczny
    >
    > dzięki
    > gregor

    Koniec końców nie kupiłem tego szrota w Kętrzynie w komisie wyrwałem na
    mój gust i oko dobrą Octavię bez rdzy, czystą i od 1 helmuta tak mam w
    briefie, auto można było przejrzeć na kanale spalanie ok 4/5l w trasie
    czyli chyba dobry zakup tego german auto nie polecam i omijać szerokim
    łukiem, auto było tak zbite, że w podszybiu odpadł nr win w ogóle deska
    nie była spasowana z szybą jakies tam szpary było widać - masakra

    gregor

  • 39. Data: 2012-03-27 20:23:26
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-03-26 15:42, Lewis pisze:

    > Z mojego adresu usuń to co w nawiasach kwadratowych.
    > Ewentualnie w linku poniżej na stronie "o mnie" jest nr telefonu.

    Sory Lewis chciałem cię zabrać ale kierowca był umówiony z laską z
    olsztyna i tam u niej nocowaliśmy tak więc pewnie temu nie chciał byś
    jechał ja byłem jak najbardziej za ...

    gregor

  • 40. Data: 2012-03-27 23:50:07
    Od: Chris <s...@s...de>

> [...]
    > darmo można uzyskać w necie dużo więcej - praktycznie pełną
    > specyfikację, z rodzajem i kolorem tapicerki włącznie.

    To podaj jaki to VIN sprawdzałeś :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.