  • 21. Data: 2012-03-26 15:42:40
    Temat: Re: Prośba o sprawdzenie auta w Elblągu
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-26 15:09, gregor pisze:

    > Białystok dzisiaj wyjazd pisz na mejla to podam swój nr tel. i się
    > dogadamy, fachowców nigdy nie zabraknie :)
    >
    > gregor

    Pisałem na maila ale coś się nie odzywasz.

    Z mojego adresu usuń to co w nawiasach kwadratowych.
    Ewentualnie w linku poniżej na stronie "o mnie" jest nr telefonu.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 22. Data: 2012-03-26 15:43:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-26 14:50, news-gazeta pisze:

    > Gdyz tak wynika ze statystyk?
    > Gowno prawda, zdarzaja sie auta ktore nie potwierdzaja Twojej reguly.
    > Ten nie wyglada na przebieg rzedu 400tys.
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    http://tinyurl.com/6opwclz

    To link do mobile.de. Założenia - rocznik 99-00, diesel, przebieg do
    200kkm, sprzedawca prywatny, lokalizacja - Niemcy.

    Popatrz po cenach, potem odnieś sobie to do 12,900zł, które chce sprzedawca.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2012-03-26 16:41:27
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 26 Mar 2012 15:40:17 +0200, "Chris" <s...@s...net> wrote:

    >No niestety nic o niej nie mam, za stara :)

    I tyle w temacie Twoich superdekoderów itp.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2012-03-26 16:57:08
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > 200kkm, sprzedawca prywatny, lokalizacja - Niemcy.
    >
    > Popatrz po cenach, potem odnieś sobie to do 12,900zł, które chce

    No co, są chyba 3 za kwotę <10kzł, opłaca się przyciągnąć i zarobić 2kzł ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 25. Data: 2012-03-26 17:22:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-26 16:57, Lewis pisze:

    > No co, są chyba 3 za kwotę <10kzł, opłaca się przyciągnąć i zarobić 2kzł ;)

    Z dopiskiem "Preferowana sprzedaż do autohandlu lub na eksport". Auto w
    Niemczech, ale dziwnym trafem - z włoskim "briefem". ;)
    A ja myślałem, że to tylko polska radosna twórczość - wpisanie się w
    ogłoszenie jako Pierwszy Właściciel... przy aucie sprowadzanym. ;)

  • 26. Data: 2012-03-27 09:47:17
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    jerzu nabazgrał(a):

    > I tyle w temacie Twoich superdekoderów itp.

    jasne ... parę miliardów aut jeździ po drogach mi mam znać każdy przebieg
    :):):) ale ty głupi jesteś ,...

  • 27. Data: 2012-03-27 10:01:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-27 09:47, Chris pisze:
    > jerzu nabazgrał(a):

    > jasne ... parę miliardów aut jeździ po drogach mi mam znać każdy
    > przebieg :):):) ale ty głupi jesteś ,...

    Te twoje dekodery potrafią się mylić w temacie docelowego rynku auta
    (LHD/RHD). Na mój gust, to służą one tylko wyciąganiu kasy...

  • 28. Data: 2012-03-27 10:21:23
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał(a):

    > Te twoje dekodery potrafią się mylić w temacie docelowego rynku auta
    > (LHD/RHD). Na mój gust, to służą one tylko wyciąganiu kasy...

    Dekodery podają informacje z fabyki i to fabryka udziela tych informacji :)
    jak nie wiesz to nie komentuj ..
    Dotyczy to oczywiście pełnego dekodowania a nie dekoderów uniwersalnych
    gdzie takie dane są za free :)
    Widać że nawet nie uruchomiłeś strony, przy każdym numerze VIN system podaje
    ile jest dostępnych informacji dodatkowych (np. wyposażenia) i wtedy można
    się zdecydować czy warto kupić czy nie.

    Co do wyciągania pieniędzy to myślisz że te dane dostępne są za free ?? my
    też za nie płacimy i to nie mało ....

  • 29. Data: 2012-03-27 15:36:15
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 27 Mar 2012 09:47:17 +0200, "Chris" <s...@s...net> wrote:

    >jasne ... parę miliardów aut jeździ po drogach mi mam znać każdy przebieg
    >:):):) ale ty głupi jesteś ,...

    Głupi to są ludzie, którzy płacą Ci jakiekolwiek pieniądze. Zapłaci 10
    zł i mu radośnie napiszesz "za stare".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2012-03-27 16:01:03
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    jerzu nabazgrał(a):

    > Głupi to są ludzie, którzy płacą Ci jakiekolwiek pieniądze. Zapłaci 10
    > zł i mu radośnie napiszesz "za stare".

    Głupota nie boli ale i tak radzę ci iść na badania :)

    Widać że nawet nie wszedłeś na stronę i wiesz jak to działa.