  • 11. Data: 2023-04-19 22:19:09
    Temat: Re: Prosba o porade dot. baterii
    Od: Stan <k...@w...pl>

    W dniu 11.04.2023 o 16:53, K pisze:
    > Witam,
    > W swoim Home Assistant mam miedzy innymi dwa sensory Aqara, oba
    > zamontowane na zewnatrz w takich obudowach:
    > https://www.olx.pl/d/oferta/obudowa-czujnika-tempera
    tury-xiaomi-aqara-mi-smart-sonoff-CID99-IDTac5d.html

> [...]
    > zamiast CR2032 uzyje CR123. Patrzac na pojemnosc obu typow baterii
    > powinno mi to dac ok. 5 krotnie dluzszy czas pracy. Na probe kupilem
    > zwykle CR123 bez podstawek czy pinow do lutowania, po dolutowaniu
    > kabelkow i owinieciu tasma samowulkanizacyjna wszystko sie miesci ladnie
    > w w/w obudowie. Teraz sobie mysle, ze jak sie rozladuja to moglbym uzyc
    > akumulatorkow. Niestety te nie wystepuja z pinami do lutowania, a
    > podstawka nie zmiesci mi sie w/w obudowie.
    >
    > Ma ktos pomysl jak to najlepiej zrobic tak aby najlepiej wymiana ogniw
    > odbywala sie bez lutowania za kazdym razem?

    wyprowadż przewody zasilania na zewnątrz i zastosuj coś takiego:
    https://allegro.pl/oferta/koszyk-na-baterie-typ-cr12
    3a-13411150564
    Są też koszyki na CR2032.

  • 12. Data: 2023-04-24 11:49:38
    Od: K <...@l...com>

    On 19/04/2023 21:19, Stan wrote:

    > wyprowadż przewody zasilania na zewnątrz i zastosuj coś takiego:
    > https://allegro.pl/oferta/koszyk-na-baterie-typ-cr12
    3a-13411150564
    > Są też koszyki na CR2032.

    Nie zmiesci mi sie to w obudowie na sensor a nie chce tego obwijac
    kokonem tasmy samowulkanizacyjnej i podwieszac na opaskach. Poza tym
    jednen sensor wlasnie zaraportowal gwaltowny wzrost temp i sie zawiesil
    wiec bede wymienial te Xiaomi na Sonof bo mam ich juz dosc.