  • 41. Data: 2011-11-12 08:52:12
    Temat: Re: Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia - trochę inaczej
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 19:51:56 +0100, sofu napisał(a):

    > A jak wy to odbieraliście?
    > Konstruktywna krytyka tego co napisałem mile widziana

    Ja swój pierwszy komp (na Z80, Polbrit) kupiłem na targu we Wrocku i użyłem
    go do nauczenia się asemblera i kompilowania swojego pierwszego programu.
    Pamiętam ze najwięcej wysiłku umysłowego zajeło mi opanowanie pojęcia
    "plik" :)
    --
    Jacek

  • 42. Data: 2011-11-12 09:14:45
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 11 Nov 2011 21:56:19 +0100,
    Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> screamed:

    Jak Maki... :)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 10:14:32 user up 12984 days, 22:09, 1 user, load average: 0.43, 0.01, 0.64 ]

    I'm not a paranoid derranged millionaire. Goddamit, I'm a billionaire.

  • 43. Data: 2011-11-12 10:27:42
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Wypadek przy pracy :)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 44. Data: 2011-11-12 10:36:05
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 11.11.2011 21:56, Grzegorz Krukowski wrote:

    > No i już od wielu lat Linux już za pół roku będzie dominował na
    > desktopach...

    Nie będzie. Z resztą desktopy w odwrocie i laptopy powoli też.

    Ale nie rozumiem co ma dominowanie do ergonomii GUI ?

    Mirek.

  • 45. Data: 2011-11-12 11:20:51
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "sofu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Do niczego mądrego to jednak nie służyło, bo biorąc pod uwagę prymitywizm
    > urządzenia i faktyczny brak zastosowań nie mogło służyć do niczego poza
    > zabawą często dorosłych ludzi.
    Masz jak najbardziej rację. Na C64 napisałem program, który pozwalał
    zarejestrować kilka sekund mowy (8bit,8ksps) i potem przedstawić jej rozkład
    widma w funkcji czasu (pseudo 3D wykres (pseudo bo nie wymagał okularów
    ;-) ), zrobiłem też filtr cyfrowy na CMOSach przestrajany z C64 - ogólnie
    dobrze się bawiłem.
    W tym samym czasie kolega na C64 albo C128 bawił się kryptologią (ale, że
    tajne/poufne to więcej nie wiem).
    P.G.

  • 46. Data: 2011-11-12 11:26:03
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > To zdanie świadczy o tym że kłamiesz :)

    Dlaczego ?
    Nie załapałem dowcipu, czy jak.
    P.G.

  • 47. Data: 2011-11-12 13:50:35
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 12 Nov 2011 11:36:05 +0100, Mirek <i...@z...adres>
    wrote:

    >Ale nie rozumiem co ma dominowanie do ergonomii GUI ?
    To samo co konkretne, skopane GUI do GUI jako takiego.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 48. Data: 2011-11-12 15:58:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 22:32:02 +0100, JDX napisał(a):

    > No kurde, GNU linker z MinGW jest strasznie nieżyciowy bo mi się pod XP
    > Pro wywala na granicy 2GiB dla procesu gdy próbuję zlinkować wxWidgets
    > do jednego (ogromnego) DLL-a. :-)

    A co ty masz w tym DLL ze on taki ogromny ?
    Napisac 2GB programu ... nie, to sie nie da :-)

    J.

  • 49. Data: 2011-11-12 16:05:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Saturday, November 12, 2011, 4:58:54 PM, you wrote:

    > A co ty masz w tym DLL ze on taki ogromny ?
    > Napisac 2GB programu ... nie, to sie nie da :-)

    Wiesz... Kiedyś nieprawdopodobieństwem wydawało się zajęcie 640KB.
    Windows 1.xx sobie radził z taką pamięcią.

    Napisać 2GB programu, który będzie działać poprawnie jest trudne.
    Jednak pomiędzy napisaniem 2GB kodu a dozdmuchaniem znacznie
    mniejszego kodu do takich rozmiarów po kompilacji to dwie różne
    rzeczy. Mnie bardziej martwołoby to, ile pamięci RAM taki DLL zeżre.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 50. Data: 2011-11-12 17:20:41
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2011-11-12 16:58, J.F. wrote:
    [.....]
    > A co ty masz w tym DLL ze on taki ogromny ?
    > Napisac 2GB programu ... nie, to sie nie da :-)
    Nic nie mam. Tzn. tylko wxWidgets - http://www.wxwidgets.org/. :-)
    Sądząc po rozmiarze wersji statycznej tej biblioteki to zlinkowany i
    zestripowany DLL powinien mieć ~30MiB. Problem jest tylko taki, że
    linker nie chce tego DDL-a zlinkować bo 2GiB pamięci dostępne dla
    procesu pod nietuningowanym XP to dla niego w tym przypadku za mało. :-)