  • Data: 2011-11-14 21:13:17
    Temat: Re: Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia - trochę inaczej
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/11/2011 14:59, Waldemar Krzok wrote:
    >>> ptr = malloc(bardzoduzo);

    > Autopoprawka: if(ptr <= 0)...

    Dzisiaj przegladajac rozne artykuly w MSDN natknalem sie (w
    amd64_portapp.doc, page 5) na:

    A typical compile-time problem involves unsafe data type conversions.
    For example, certain Windows programs might do something like this:

    LONG userdata = (LONG) &max_coordinate;

    W innych dokumentach byly podobne kwiatki.

    Ja wiem... za jajca powiesic i VB nakarmic ;-)

    --
    Jerry1111