    From: "Zbino" <z...@p...abcdpocztaonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prosba o pomoc w budowie zegara swietlnego.
    Date: Fri, 25 Jul 2014 23:08:35 +0200

    > Zobacz co on chce zrobic. Zegar i to dokladny. Wrecz bardzo dokladny.
    > Chce zapetlic ten tor swiatlny i zrobic z tego generator.
    >
    > I nagle kazda ns sie liczy, wiec w elektronice trzeba szybkie kabelki,
    > szybka fotodiode, szybki wzmacniacz, szybki driver do lasera, szybki
    > modulator. Tak, zeby sie nie okazalo ze elektronika doklada np
    > 10+/-5 ns.
    >
    > Co prawda teraz sieci siegaja ... chyba 25Gb/s tak naprawde ...
    > 40ps/bit.

    Własnie nie. Dokładność odczytów konkretnego pomiaru tu nie ma znaczenia.
    Ważniejsza jest stabilność i powtarzalność pomiarów. Trzeba sprawdzić jak
    zachowuje się urządzenie przy różnych ustawieniach w stosunku do kierunku
    poruszania się. Jeżeli nawet po kilku dniach zmienią się nieco parametry, to
    ważne aby nie zmieniały się znacząco w czasie trwania doświadczenia.
    Zbino