  • 11. Data: 2009-11-19 22:19:56
    Temat: Re: Prośba o pomoc DELL INSPIRON 1501
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On Nov 19, 9:47 pm, "Irokez" <h...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Zawadzki" <z...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:6d289bcc-b376-4de8-9f82-4fb302ae2e08@
    a21g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]
    > [...]> Nie chce wyszukać bo orginalnie był zainstalowany Win Vista a teraz mam
    >
    > [...]
    >
    > Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumiałem, ale ja zrobiłbym tak:
    > Wchodzę na support.euro.dell.com klikam na download drivers, wpisuję
    > service tag number. Ponieważ laptop był zanabyty z Vistą, to stronka
    > listuje mi stery pod Vistę. Na to ja klikam zmień system operacyjny na
    > XP i już po kłopocie.
    >
    > Żeby sie tak ze wszystkim dało, ale z Inspiron 1750 sie nie da.
    > No ale z 7-ką 64bit przyjechał. Zobaczym jak to działa.

    [...]
    Rzeczywiście, tylko stery pod Vistęi 7. BTW - a która Siódemka 64b?
    Jeśli coś powyżej Home (ale chyba nie, bo Inspiron, to domowy laptop),
    to mógłbyś sobie za darmochę, legalnie, zwirtualizować XP'ka i nie
    martwić się sterami. U mnie wirtualny XP pod 7 działa przepysznie. No,
    ale zaczynamy się odsuwać od tematyki grupy. Zaraz nas ktoś
    ochrzani :)
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki

  • 12. Data: 2009-11-24 20:46:22
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Zmotoryzowany pisze:
    > Nie chce wyszuka? bo orginalnie by^(3) zainstalowany Win Vista a teraz mam Win
    > XP

    No toś sam sobie winien. Po coś rezygnował z lepszego systemu,
    skoro teraz masz tylko kłopoty?

    Poza tym NTG. Ta grupa zajmuje się sprzętem, a nie sterowni-
    kami.

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |