  • 1. Data: 2009-11-18 19:19:22
    Temat: Prośba o pomoc DELL INSPIRON 1501
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Nie potrafię dopasować sterownika/programu do aby odbierać bezprzewodowy
    internet z tak zwanych HOTSPOT-ów. Wszystkie możliwe sterowniki ze strony
    DELL nie potrafią uruchomić a kombinacja klawiszy Fn+F2 które powinny to
    uruchomić nie reagują! Jeśli ktoś będzie w stanie udzielić mi dobrej rady to
    bardzo bym o to prosił!
    Pozdrawiam
    Staszek L.

  • 2. Data: 2009-11-18 20:01:54
    Temat: Re: Prośba o pomoc DELL INSPIRON 1501
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Wejdz na strone della, support -> scan service tag; powinno pokazac
    sterowniki.

    --
    pozdr

  • 3. Data: 2009-11-19 06:48:49
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wejdz na strone della, support -> scan service tag; powinno pokazac
    > sterowniki.
    >
    > --
    > pozdr

    Nie chce wyszukać bo orginalnie był zainstalowany Win Vista a teraz mam Win
    XP
    Pozdrawiam
    Staszek

  • 4. Data: 2009-11-19 15:32:28
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On Nov 19, 6:48 am, "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> wrote:
    [...]
    > Nie chce wyszukać bo orginalnie był zainstalowany Win Vista a teraz mam Win
    > XP
    [...]

    Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumiałem, ale ja zrobiłbym tak:
    Wchodzę na support.euro.dell.com klikam na download drivers, wpisuję
    service tag number. Ponieważ laptop był zanabyty z Vistą, to stronka
    listuje mi stery pod Vistę. Na to ja klikam zmień system operacyjny na
    XP i już po kłopocie.
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki

  • 5. Data: 2009-11-19 16:26:08
    Od: Rysiek <rysiom@o2_kropka_co.uk>

    spróbuj tego:

    ftp://ftp.us.dell.com/network/R151517.EXE

    --
    rysio_spod_magury

  • 6. Data: 2009-11-19 17:38:27
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Użytkownik "Rysiek" <rysiom@o2_kropka_co.uk> napisał w wiadomości
    > spróbuj tego:
    >
    > ftp://ftp.us.dell.com/network/R151517.EXE

    > --
    > rysio_spod_magury
    Ten Dell to chyba jakiś porąbany model bo nic już na niego nie działa chyba
    trzeba kupić modem na USB! W biosie włączone sterowniki podane a jednak nie
    działa! Bardzo dziękuje za chęć pomocy!
    Staszek L.

  • 7. Data: 2009-11-19 19:04:29
    Od: Rysiek <rysiom@o2_kropka_co.uk>

    Wiesz - przychodzi mi jeszcze do głowy jedna rzecz o której sam
    zapomniałem i miotałem się ze 2 godziny zanim na to wpadłem. Nie obraź
    się - bo patrzę po sobie i też nie mogłem uwierzyć - ale już wiem że
    możliwe. Odblokowałeś mechanicznie przełącznik sieci wi-fi (czasem jest
    to z przodu laptopa, ale poniżej krawędzi, jakby od dołu bocznej
    ścianki, czasem gdzie indziej - nie pamiętam tego modelu - może na
    panelu dotykowym powyżej klawiatury - jełsi ma taki panel..?

    --
    rysio_spod_magury

  • 8. Data: 2009-11-19 20:14:20
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

> [...]
    > czasem gdzie indziej - nie pamiętam tego modelu - może na panelu dotykowym
    > powyżej klawiatury - jełsi ma taki panel..?

    MODEL: Dell INSPIRON 1501
    Powinien zadziałać przez kombinacje klawiszy Fn+F2 ale zero reakcji!
    Pozdrawiam
    Sraszek L.

  • 9. Data: 2009-11-19 20:51:27
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Rysiek <rysiom@o2_kropka_co.uk> wrote:
> [...]
    > ścianki, czasem gdzie indziej - nie pamiętam tego modelu - może na
    > panelu dotykowym powyżej klawiatury - jełsi ma taki panel..?

    Ja mam inspirona 1501 i wszystko działa.

    Ściągnij sterowniki ze strony della i będzie ok.

  • 10. Data: 2009-11-19 21:47:08
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Zawadzki" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]
    [...]
    > Nie chce wyszukać bo orginalnie był zainstalowany Win Vista a teraz mam
    [...]

[...]

    Żeby sie tak ze wszystkim dało, ale z Inspiron 1750 sie nie da.
    No ale z 7-ką 64bit przyjechał. Zobaczym jak to działa.

    --
    Irokez