  • Data: 2010-07-20 18:59:12
    Temat: Re: Prośba o pomoc
    Od: doktorski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lip, 20:12, marusc <c...@g...pl> wrote:

    [cut]
    /technicznie/ Musiales to wszystko cytowac? Opis przykry ale wystarczy
    przeczytac raz.

    > Kurwa czyżby to ściema? Złe rzeczy  o tej fundacji w necie
    piszą:http://www.motovoyager.pl/forum/viewtopic.php?
    f=11&t=94
    > Zna ich ktoś?
    Ja znam sprzed wielu lat i to w charakterze komercyjnym - niestety
    wspominam tak sobie.

    Do myslenia daje cytat z ich strony "OBECNIE FUNDACJA NIE JEST
    UPRAWNIONA DO OTRZYMYWANIA 1% Z PIT".
    Powstaje pytanie: dlaczego "obecnie"? Czy wczesniej byli uprawnieni?
    Dlaczego nie sa teraz uprawnieni?

    Ale zostawmy FDR.

    Jesli ktos zna/ma kontakt to wspomnianego motocyklisty ja chetnie
    pomoge - ale bezposrednio lub przez fundacje, co do ktorej nie mam
    zadnych watpliwosci - tak jak ma to miejsce rok do roku w przypadku
    Dominiki. Nie chce mi sie zastanawiac czy ktos mnie wydymal i czy moje
    pieniadze przeznaczone na realna pomoc poszly na konto kogos, kto ich
    dostac nie powinien.

    Wszelkie glosy zainteresowanych stron sa z mojej strony mile widziane.
    Nie oceniam i nie neguje. Po prostu chce wiedziec.

    pzdr, dr
    14/525