    From: " ledres" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Prośba o ocenę zestawu
    Date: Tue, 14 Feb 2012 08:32:01 +0000 (UTC)

    keimak <k...@N...pl> napisał(a):

    > Przy takich założeniach, to złozyłeś armatę na muchę ;) Chyba że zaczniesz
    > grac w nowsze gry, to wtedy jesteś usprawiedliwiony. Jesli nie to szkoda
    > kasy.

    Jest kilka gier, w które chciałbym zagrać i które nie są BARDZO stare ;) Na
    przykład Wiedźmin I i II (wiem, że na karcie zintegrowanej w procesor w nie
    nie zagram, ale wtedy zawsze będę mógł dokupić jakąś kartę dedykowaną - stąd
    moje pytanie nr 4.

    Poza tym kupuję komputer raz na 10 lat, więc wolę kupić nieco mocniejszy niż
    moje obecne potrzeby.

    Czy pomijając te wątpliwości uważacie, że ten zestaw jest dobrze złożony?

    pzdr. ledres