  • Data: 2009-06-03 15:31:30
    Temat: Re: Prośba o ocen
    Od: "MW" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > yellow baloon - jedynie to zmusiło mnie do zastanowienia, czy dałoby się
    > jakoś inaczej, ciekawiej zrobić - pozostałe nie zrobiły zadnego wrażenia,
    > ot fotki - wiekszośc banalna i malo ciekawa

    Nie traktujcie gościa jak kogoś kto ma World Press Photo tymi zdjęciami
    zrobić albo galerie otwierać.
    Fotki są na dobrym poziomie, nawet kilka jest bardzo dobrych. Fakt, są też
    gnioty ale ogólnie fotografujesz dobrze i moim zdaniem pozycja wyjściowa
    jest niezła. A na różnych forach (także i tym) widziałem zdjęcia ludzi u
    których Twoje w salonie na ścianie powinny wisieć :)

    Pzdr, MW