  • 41. Data: 2012-05-15 14:00:14
    Temat: Re: Prosba do wszytkich
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał:

    > Z moderacji czy z błędów interpunkcyjnych?
    > Ani z tego, ani z tego.

    Cos ci sie pozajaczkowalo z ta interpunkcja (polecam wikipedie).
    Brak polskich liter to stare przyzwyczajenie _wlasnie_ z usenetu - "starego" usenetu.

    AK

  • 42. Data: 2012-05-15 14:04:12
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-15 14:00, AK pisze:

    > Cos ci sie pozajaczkowalo z ta interpunkcja (polecam wikipedie).
    > Brak polskich liter to stare przyzwyczajenie _wlasnie_ z usenetu -
    > "starego" usenetu.

    Interpunkcja, to zasady użycia znaków przystankowych. Polecanie komuś
    jako źródła wiedzy polskiej Wikipedii nie jest najlepszym pomysłem.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 43. Data: 2012-05-15 14:10:19
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał:

    > Interpunkcja, to zasady użycia znaków przystankowych.

    No wiec jakie to straszne bledzisko/gwalt na interpuncji popelnilem ?
    Konkretnie prosze => "wezykiem".

    > Polecanie komuś jako źródła wiedzy polskiej Wikipedii nie jest najlepszym pomysłem.

    W sam raz na jego "poziom".

    PS: nastepny ...fir ?

    AK

  • 44. Data: 2012-05-15 14:22:04
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-15 14:10, AK pisze:

    > No wiec jakie to straszne bledzisko/gwalt na interpuncji popelnilem ?
    > Konkretnie prosze => "wezykiem".

    Nie odnosiłem się do wcześniejszych wypowiedzi, tylko do tej konkretnej.
    Ta dotyczyła błędnej definicji. Z ciekawości spojrzałem na post wyżej w
    wątku - fakt, w zasadzie ja przyczepiłbym się co najwyżej do spacji
    przed wykrzyknikiem. Dlatego nie do mnie pytanie co do sugestii, jakie
    błędy interpunkcyjne zrobiłeś, nie ja Ci to zarzucałem.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 45. Data: 2012-05-15 14:22:12
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    > Cos ci sie pozajaczkowalo z ta interpunkcja (polecam wikipedie).
    > Brak polskich liter to stare przyzwyczajenie _wlasnie_ z usenetu -
    > "starego" usenetu.

    Tu znajduje się błąd w użyciu znaków interpunkcyjnych.
    Jesteś w stanie go znaleźć, czy potrzebujesz linka do wiki?

    pzdr
    bartekltg

  • 46. Data: 2012-05-15 14:51:06
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2012-05-15, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    > Interpunkcja, to zasady użycia znaków przystankowych.
    ^^^^
    Właśnie.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 47. Data: 2012-05-15 14:51:47
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Tuesday, May 15, 2012 1:00:14 PM UTC+1, AK wrote:

    > Cos ci sie pozajaczkowalo z ta interpunkcja (polecam wikipedie).
    > Brak polskich liter to stare przyzwyczajenie _wlasnie_ z usenetu - "starego"
    usenetu.

    Chodzi o tzw. prawicowa interpunkcje, czyli niepotrzebne spacje przed znakiem
    zapytania, wykrzyknikiem czy kropka.

    RW

  • 48. Data: 2012-05-15 15:41:32
    Od: "AK" <n...@n...com>

> [...]
    przyczepiłbym się
    > co najwyżej do spacji przed wykrzyknikiem.

    W jezyku polskim spacja przed wykrzyknikiem jak najbardziej wystepuje.
    Przynajmniej tak mnie uczyli moi nauczyciele (to byli "przedwojenni" nauczyciele).

    > Dlatego nie do mnie pytanie co do sugestii, jakie błędy interpunkcyjne zrobiłeś,
    nie ja Ci to
    > zarzucałem.

    Taaa..

    AK

  • 49. Data: 2012-05-15 15:53:38
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > Tu znajduje się błąd w użyciu znaków interpunkcyjnych.
    > Jesteś w stanie go znaleźć, czy potrzebujesz linka do wiki?

    Nie ! Mnie uczono tak jak napisalem.
    Wyobraz sobie, ze kiedys rowniez tak sie pisalo.
    Nie jest to wcale karygodny blad (zwlaszcza w porownaniu z Wasza mlodziezy ortografia
    :)).
    PS: ..i wez sie chlopie czep innego psa bo "problem" jaki sobie wynalazles
    scisle koresponduje z Twoim poziomem znajomosci jezykow programowania :).

    AK

  • 50. Data: 2012-05-15 15:59:56
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    bartekltg <b...@g...com> napisał(a):

    > Z moderacji czy z błędów interpunkcyjnych?
    > Ani z tego, ani z tego.

    Problem chyba polega na tym, że czasami chcemy mieć dwie wykluczając się
    wzajemnie korzyści. W przypadku usenetu jedną korzyścią jest wolność
    słowa, a drugą jego jakość.

    Jakby moderacja działała sprawnie, szybko i odrzucała tylko skrajne
    przypadki to ja byłbym za.