  • 1. Data: 2012-04-30 21:36:38
    Temat: Język Go
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    Cześć, mam na myśli http://golang.org/ [1]
    Czy ktoś z Was w nim już programował? Jakieś wyraźne plusy
    na tle mainstreamowych języków?

    Przejrzałem tutorial i muszę powiedzieć, że ani raz nie wydobyłem
    z siebie zwykłego "Wow! To jest świetne". Wydaje się, że wszystko
    już kiedyś było, mam wrażenie chaosu, na dodatek składnia np. dla
    for (w niektórych wariantach) wydaje się kryptyczna.

    Ale przyznaję, że może niezbyt dokładnie wszystko przeczytałem
    i możliwe iż pierwsze wrażenie jest całkowicie zwodnicze.

    w.

    [1] mało oryginalna nazwa, a Knuth pisał, że właśnie nazwa
    jest najważniejsza w języku programowania