  • 31. Data: 2012-05-10 16:08:56
    Temat: Re: Prosba do wszytkich
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik <f...@g...pl> napisał:

    > tak wogole to denerwuja mnie te durne tematy - i tak
    > jestem troche w nastroju ala 'sezon ogórkowy' ale nie
    > lubie odpowiadac na kwestie ktore mnie w danym momencie
    > nie interesują

    "Jeżeli ktoś odróżnia naukę od zabawy to nie zrozumiał żadnego z tych pojęć."

    AK

  • 32. Data: 2012-05-15 00:15:22
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <p...@n...chmurka.net> Adam Wysocki napisal(a):

    > Całokształt informacji na to wskazuje - jest to tym bardziej ciekawe.

    W ciągu kilku lat pracy zawodowej spotkałem różne indywidua,
    więc nic mnie już nie zdziwi.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr M Kuć

  • 33. Data: 2012-05-15 00:15:23
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <jnmm95$47d$1@inews.gazeta.pl> M.M. napisal(a):

    > To by grupa umarła :)
    > Pozdrawiam

    Z mojego doświadczenia na innej liście dyskusyjnej,
    to raczej śmieciowy ruch zabija grupę, bo zniechęca
    do dyskutowania ludzi myślących.

  • 34. Data: 2012-05-15 08:54:31
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    Piotr M Kuć <k...@n...invalid> napisał(a):

    > Z mojego doświadczenia na innej liście dyskusyjnej,
    > to raczej śmieciowy ruch zabija grupę, bo zniechęca
    > do dyskutowania ludzi myślących.
    Racja. Szkoda że tak mało ludzi pisze na programming. Gdyby
    pisało dużo, to byśmy zrobili programming na poważnie i
    programming pogaduszki.

  • 35. Data: 2012-05-15 09:54:06
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On May 15, 7:54 am, " M.M." <m...@g...pl> wrote:

    > Racja. Szkoda że tak mało ludzi pisze na programming. Gdyby
    > pisało dużo, to byśmy zrobili programming na poważnie i
    > programming pogaduszki.

    I niby na którą z tych grup miałby pisać fir? Pewnie i tak by
    crosspostował na obydwie.

    Ja raczej proponuję pl.comp.programming.niedladresiarzy, i niech sobie
    tam fir pisze.

  • 36. Data: 2012-05-15 11:54:52
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Monday, May 14, 2012 11:15:23 PM UTC+1, Piotr M Kuć wrote:

    > Z mojego doświadczenia na innej liście dyskusyjnej,
    > to raczej śmieciowy ruch zabija grupę, bo zniechęca
    > do dyskutowania ludzi myślących.

    Jedno slowo: moderacja.

    RW

  • 37. Data: 2012-05-15 12:16:45
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 5/15/2012 11:54 AM, Roman W wrote:

    > Jedno slowo: moderacja.

    Tylko dlatego, że na grupie pojawiła się 1 (słownie: jedna) osoba, która
    przesadza z osobistymi dygresjami i nie potrafi czasem odróżnić tematów
    interesujących wszystkich od osobistych przemyśleń?
    Co jak co, ale moderacja by już totalnie dobiła tę grupę.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 38. Data: 2012-05-15 12:21:53
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 15.05.2012 11:54, Roman W wrote:

    > Jedno slowo: moderacja.

    Z drugiej strony zobacz co spotkało p.c.s.

    Michoo

  • 39. Data: 2012-05-15 13:16:50
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Roman W" <b...@g...pl> napisał:

    > Jedno slowo: moderacja.
    >
    > RW

    Dokladnie !
    Kiedys usenet z tego slynal.
    Teraz zszedl na faceboo^H^H^H^H "znaczy sie" psy.

    Pozdrawiam

    AK

  • 40. Data: 2012-05-15 13:26:10
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-05-15 13:16, AK pisze:

    > Dokladnie !
    > Kiedys usenet z tego slynal.

    Z moderacji czy z błędów interpunkcyjnych?
    Ani z tego, ani z tego.

    pzdr
    bartekltg