  • 21. Data: 2012-05-04 12:55:18
    Temat: Re: Prosba do wszytkich
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Izaak Goldstein <i...@n...tk> wrote:

    > Sugerujesz, że to firowate "coś", które nie potrafi sklecić jednego zdania
    > w języku polskim, opuściło już mury gimnazjum?

    Całokształt informacji na to wskazuje - jest to tym bardziej ciekawe.

    --
    Gof

  • 22. Data: 2012-05-04 13:36:06
    Od: " " <f...@g...pl>

    g...@n...invalid (Adam Wysocki) napisał(a):

    > Całokształt informacji na to wskazuje - jest to tym bardziej ciekawe.

    z tym ze nie jest to miejsce spedu dresów,

  • 23. Data: 2012-05-04 13:45:34
    Od: " " <f...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > zdania

    > z tym ze nie jest to miejsce spedu dresów,

    vel osłow, nie odnosze sie do rozmaitych prosiaczych
    kwestii bo to tak jakbym nie mial nic lepszego do roboty
    jak zajmowac sie prosiakami,

  • 24. Data: 2012-05-04 14:14:00
    Od: " " <f...@g...pl>

    > vel osłow, nie odnosze sie do rozmaitych prosiaczych
    > kwestii bo to tak jakbym nie mial nic lepszego do roboty
    > jak zajmowac sie prosiakami,

    w wiki jest dosyc dobra definicja:

    Głupota &#8211; niedostatek rozumu przejawiający się
    brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania
    istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych,
    przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się
    pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub
    nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością
    do zdziwienia, dążnością do ekspansji.

  • 25. Data: 2012-05-04 15:25:07
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 4 May 2012 12:14:00 +0000 (UTC), f...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się
    > pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub
    > nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością

    Nie musisz się nam tak odkrywać. My to wiemy.:)

  • 26. Data: 2012-05-04 16:54:15
    Od: " " <f...@g...pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > Nie musisz się nam tak odkrywać. My to wiemy.:)

    poważnie mówiac, to ten tekst wyzej mw sie zgadza
    (mozna to weryfikowac majac jakiegos dresa na mysli)
    ale slowo podejrzliwosc nie jest poprawne, wykreslil bym
    podejrzliwosc a dorzucil dresiarzowi grupe (bo dresy
    chodzą w grupach),
    zdolnosc do zdziwienia to tez chyba z za mocnej mańki,
    rozumiem to jako przypadki zmiany perspektywy ale nawet
    nieglupim ludziom nie musi sie to zdazac

  • 27. Data: 2012-05-05 04:50:13
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się
    > pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub
    > nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością

    Powinno jeszcze być, że przejawia się dobrym
    programowaniem komputerów :D

  • 28. Data: 2012-05-05 07:21:30
    Od: " " <f...@g...pl>

    M.M. <m...@g...pl> napisał(a):

    > Powinno jeszcze być, że przejawia się dobrym
    > programowaniem komputerów :D

    moze to polega na tym ze glupcy sa bardziej
    ekspansywni i bezposredni, sprawniej sie też czują
    wsród swoich ;-)

  • 29. Data: 2012-05-05 07:53:58
    Od: " " <f...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > moze to polega na tym ze glupcy sa bardziej
    > ekspansywni i bezposredni, sprawniej sie też czują
    > wsród swoich ;-)

    ale też tylko tam ;-) tak naprawde nie wiem czy w necie to
    nie sa bardziej zlozone przypadki typu podstarzaly zasadniczy
    dres programista albo mlodociany ktory chcialby aspirowac
    na dresa, w kazdym razie dresiarskosc zauwazalnych postaw
    jest czescia wspolna

  • 30. Data: 2012-05-05 08:33:53

    tak wogole to denerwuja mnie te durne tematy - i tak
    jestem troche w nastroju ala 'sezon ogórkowy' ale nie
    lubie odpowiadac na kwestie ktore mnie w danym momencie
    nie interesują