  • 1. Data: 2012-04-30 15:47:36
    Temat: Prosba do wszytkich
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Czy bylibyscie sklonni nie dokarmiac ciagle trolla fir :) ?
    Thx

    AK

  • 2. Data: 2012-04-30 15:59:08
    Temat: Re: Prosba do wszytkich
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 15:47:36 +0200, AK napisał(a):

    > Czy bylibyscie sklonni nie dokarmiac ciagle trolla fir :) ?
    > Thx
    >
    > AK

    Przecież jego się fajnie czyta, jak to 'mz to nie wiem', jak to 'tego
    wogóle nie znam', jak to 'już nic mi się nie chce', jak to 'już jestem
    przemęczony' itd.

  • 3. Data: 2012-04-30 16:14:11
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2012-04-30 15:47, AK pisze:
    > Czy bylibyscie sklonni nie dokarmiac ciagle trolla fir :) ?

    Mogę porzucić zestaw adresów do KF, ew. plik z konfiguracji starego
    Thunderbirda.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 4. Data: 2012-04-30 17:10:48
    Od: " " <f...@g...pl>

    AK <n...@n...com> napisał(a):

    > Czy bylibyscie sklonni nie dokarmiac ciagle trolla fir :) ?
    > Thx
    >
    > AK

    popieram, w mysl zasady zostawić osły osłom,
    odtrolowi wyzywacze niech sie krecis w swoim
    odrobine niedorozwinietym gronie

    a jak ktos chce ze mną pogadać to raczej po prostu
    wymagane jest minimum pewnego poziomu (zarówno co do
    pewnego rodzaju 'angielskiej formy' jak i poziomu
    merytorycznego i intelektualnego)

  • 5. Data: 2012-04-30 19:43:11
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał:

    > Przecież jego się fajnie czyta,

    Co racja to racja :)
    PS: szczegolnie, ze jest zmeczony albo, ze mu sie nic nie chce :) Nasz ci on !

    AK

  • 6. Data: 2012-04-30 19:54:17
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik <f...@g...pl> napisał:

    > wymagane jest minimum pewnego poziomu (zarówno co do
    > pewnego rodzaju 'angielskiej formy' jak i poziomu
    > merytorycznego i intelektualnego)

    Ok. Aluzju paniał.
    Gdy mi sie klawiatura zabrudzi to odezwe sie do Ciebie
    z prosba o "usluge programistyczna".

    AK

  • 7. Data: 2012-04-30 20:20:32
    Temat: Re: nazwa dla procedury
    Od: " profesor fir" <f...@g...pl>

    > Ok. Aluzju paniał.
    > Gdy mi sie klawiatura zabrudzi to odezwe sie do Ciebie
    > z prosba o "usluge programistyczna".

    o ile to nie jakies bezsensowne oślenie to mozna sie
    do mnie odezwac ale raczej na grupie z jakas wstepną
    informacją

  • 8. Data: 2012-04-30 20:39:33
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    AK <n...@n...com> napisał(a):

    > Czy bylibyscie sklonni nie dokarmiac ciagle trolla fir :) ?
    > Thx
    To by grupa umarła :)

  • 9. Data: 2012-04-30 20:54:09
    Od: " " <f...@g...pl>

    M.M. <m...@g...pl> napisał(a):

    > To by grupa umarła :)

    ogolnie moje myslenie idzie w podobnym kierunku, wiem ze
    produkuje spory odsetek postow, ale to tak wyglada
    niestety na tle ogolnej posuchy, postow jest tutaj
    za malo - zajme sie innymi sprawami to znikne ale na razie
    robota lepiej mi idzie gdy poruszam topiki ktore mnie
    aktualnie interesuja w dyskusji (to czesto daje asumpt
    do glebszego przemyslenia kwestii)

  • 10. Data: 2012-04-30 22:16:28
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 18:54:09 +0000 (UTC), f...@g...pl napisał(a):

    > (to czesto daje asumpt do glebszego przemyslenia kwestii)

    Jeszcze wnioski zeby z tego byly i konsekwencje ich wcielania w zycie.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K