  • 21. Data: 2004-02-10 09:54:29
    Temat: Re: Prośba do właścicie li poddomen domeny warszawa.pl
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    > Ehm. Powiedziałem to samo. Tylko w łagodniejszej formie ;-)
    >A poza tym byłem ciekawy, jak spróbuje z tego wybrnąć.

    O! to jakis konkurs :-)))))

    1. Domeny zostaly zarejestrowane w innym celu (archiwum polipa z 1998)
    2. Domeny zostaly zarejestrowane zgodnie z regulaminem NASK w momencie,
    gdy regulamin ten , przez chwile, dzialal jak regulamin w .com - kto
    pierwszy, ten lepszy. Potem wrocono do wersji - kto lepszy, ten lepszy.
    3. Na www.warszawa.pl znajdowal sie serwis Fundacji Promocji m. st.
    Warszawy, ktory obecnie jest na www.prowarszawa.pl, ale miasto ma
    pieniadze do wydania i musi miec podkladke, wiec nie interesuja ich
    serwisy, w ktorych nie moga utopic kasy.
    4. Smiesznie to wyglada w Olsztynie, gdzie robilismy serwis; pewnego dnia
    zadzwoniono z urzedu miasta i powiedziano, ze nie mamy prawa w ten sposob
    zarabiac, bo miasto sobie tak uchwalilo, wiec musza zniknac wszystkie
    reklamy, teksty sponsorowane itp., a oczywiscie mamy im oddac domene.
    5. Domeny po odebraniu trafiaja do prywatnych firm wskazanych przez
    miejscowych kacykow - tak bylo w wypadku www.zamosc.pl i www.tary.pl
    (swoja droga mam pisemne oswiadczenie starosty powiatu tatrzanskiego, ze
    nic takiego nie nastapui i ze dalej beda mi utrzymywac domene, ale
    starosta stracil pamiec, gdy juz wyrazilem zgode i przyslal mi pismo, ze
    trafiony dobrem spolecznym zdecydowal sie zabrac mi domene i przekazac
    firmie mati. To chyba nie pierwszy zlodziej w rodzie Gasienicow.)
    6. Zawsze uwazalem, ze urzedy pelnia role sluzebna i rola takiego NASSK
    jest zapewnienie sprawnego dzialania dns, a rowiazywaniem sporow zajmuje
    sie sad. Wiec jedyna odpowiedzia jakiej NASK moze udzielic innemu urzedowi
    jest wskazanie drogi do najblizszego sadu powszechnego, a nie rzniecie
    glupa.

  • 22. Data: 2004-02-10 10:10:32
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >Z tego co pamiętam, to właśnie za komuny tak było że "kto pierwszy" (stanął
    >w kolejce przed sklepem meblowym) "ten lepszy" (kupił sobie wersalkę).
    >
    >Komitety kolejkowe na rejestrację domeny?

    Byc moze masz doktorat z historii zachowan spolecznych w okresie PRL,
    jesli tak, to na pewne nie zmienie Twojwgo sposobu patrzenia, ale z tego
    co pamietam, wtedy bylo tak, ze najpierw wersalki dostawali czlonkowie
    partii, potem szly na wymiane miedzy dyrektorem fabryki mebli a dyrektorem
    fabryki samochodow, nastepnie rodzina i przyjaciele, a na koncu po ochlapy
    ustawiala sie trzoda, ktora pasla sie pod sklepem dniami i nocami,
    tygodniami :-))

    Chcesz jedynej slusznej koncepcji rejestracji domen - najpierw my (w mysl
    zasady tkm nb. J. Kaczyński), a potem ochlapy dla trzody. W mysl tej
    zasady NASK zarejestrowal sobie sex.pl, gsm.pl, real-estate.pl, wiekszosc
    ciekawych nazw geograficznych (np. mazury.pl, tatry.pl) i wiekszosc nazw
    miast.

  • 23. Data: 2004-02-10 10:25:00
    Od: Paweł Tyll <o...@o...pl>

    On 2004-02-10, Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    > Bo się zmienił regulamin?
    Ciekawe, czy byłoby to takie proste, gdyby Tobie zmienili regulamin ;)

  • 24. Data: 2004-02-10 10:57:43
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote on 2004-02-10 09:39:

    > Bo się zmienił regulamin?

    Ale "prawo wstecz nie działa". Ponoć ;->

    --
    * Maciej Wierzbicki * At paranoia's poison door *
    * VOO1-RIPE VOO1-6BONE *

  • 25. Data: 2004-02-10 11:58:12
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Nie mam takiego przekonania, co nie przeszkadza mi twierdzic, ze
    > pozbawianie obywateli praw nabytych bez udzialu sadu jest lamaniem prawa,
    > naduzyciem wladzy itd. W koncu istnieje jakis powod, dla ktorego urzedy
    > nie maja uprawnien sadow.

    Praw nabytych w cwaniacki sposob

  • 26. Data: 2004-02-10 12:00:57
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Tyll" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe, czy byłoby to takie proste, gdyby Tobie zmienili regulamin ;)

    Zmiana regulaminu , mozesz rozwiazac umowe

  • 27. Data: 2004-02-10 12:02:35
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > ciekawych nazw geograficznych (np. mazury.pl, tatry.pl) i wiekszosc nazw

    Artur pisz co chcesz chciales wycwaniakowac kase za frajer i sie nie udalo.
    I nie pisz ze robiles te wszystkie serwisy miejskie i ze mialas szczytne
    cele bo rozbawisz co niektorych.
    O domenie www.pl nawet przez grzecznosc nie wspomne.

  • 28. Data: 2004-02-10 12:12:09
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >Artur pisz co chcesz chciales wycwaniakowac kase za frajer i sie nie udalo.
    >I nie pisz ze robiles te wszystkie serwisy miejskie i ze mialas szczytne
    >cele bo rozbawisz co niektorych.

    Naprawde, moge napisac co chce :-)))? Nie mam zadnych szczytnych celow,
    jedyne co robie, to w uczciwy i zgodny z prawem sposob zarabiam pieniadze.
    Urzedy natomiast maja szczytne cele i dlatego sluzba zdrowia, drogi,
    emerytury, ale oni stoja ponad prawem.

    >O domenie www.pl nawet przez grzecznosc nie wspomne.

    Wspomniales i ja tez wspomne, bo nie wiem dlaczego mieszasz te sprawy -
    domene www.pl zarejestrowala zgodnie z naskowym regulaminem jakas firma z
    nsami w Niemczech, co uwazam za niezly dowcip.
    Oczywiscie winne jest temu cwaniactwo spoleczenstwa, a nie niekompetencja
    urzednikow.

  • 29. Data: 2004-02-10 12:21:02
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > jedyne co robie, to w uczciwy i zgodny z prawem sposob zarabiam pieniadze.
    > Urzedy natomiast maja szczytne cele i dlatego sluzba zdrowia, drogi,

    A urzedy przjmuja domeny za frajer (bo jesli im na to pozwala sie to glupota
    placic cwaniakom prawda ?)

    Niekompetencja NASKu jak najbardziej.

  • 30. Data: 2004-02-10 12:21:56
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >Praw nabytych w cwaniacki sposob

    1. czytam regulamin nask
    2. wypelniam wniosek o rejestracje
    3. oplacam fakture za utrzymanie

    Napisz mi, prosze, ktory z tych punktow jest najbardziej cwaniacki. Pewnie
    ten, ze zarejestrowalem taka nazwe, jaka mi sie podobala?