    From: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl
    Date: Wed, 11 Feb 2004 13:56:05 +0100

    Ty człowieku nie wiesz o czym piszesz.
    "Istnieje cos takiego jak wypowiedzenie dzierżawy domeny.."
    Tylko ze to jest poprostu wbrew jakimkolwiek zasadom i prawom wolnej
    konkurencji.
    Bo dobrą opinię o firmie tak jak i o serwisie internetowym buduje się
    latami, a traci w jeden dzień.
    A nask ma tą władzę prawną, zeby mnie pozbawić czegoś nad czym pracowałem np
    2 lata, co ma swoją renomę i swoich klientów oraz potencjalnych klientów.
    A on potrafi mi wyłączyć to wszystko w każdej chwili.

    NASK to taki sam twór w naszym kraju jak spółdzielnie mieszkaniowe... niby
    masz mieszkanie ale go nie masz, niby możesz nim dysponować, ale własciwie
    nie mozesz, wciąż isnieje prawo ktore moze ci mieszkanie poprostu odebrać...
    tak samo jest z NASK, ktory rejestruje sobie (przywłaszcza z chęci czerpania
    korzysci majątkowych) poczytne domeny np sklep.pl czy inne. Na jakiej
    podstawie? ANI nask ani nikt inny nie potrafi podać aktu prawnego.

    Domena to jak wizytówka, ma swoją komercyjną wartość, a nask najbardziej
    interesujące już ma , za darmo, zgodnie z prawem...