  • Data: 2004-02-11 11:04:47
    Temat: Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> napisał w wiadomości
    news:c07vo5$hi5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Oni są po prostu bezczeni.. robią zamieszanie na taką skalę za
    > nasze pieniądze... To już zakrawa na rozbój w biały dzień.

    Mnie najbardziej interesuje kto tak naprawdę dał takie prawa nask.
    domeny regionalne rozumiem oraz prawo do ich przekazywania na rzecz uM
    ale nie rozumiem domen finkcjonalnych, (np. sklep.pl sex.pl i inne ) to jest
    dopiero rozbój w biały dzień.
    Czy mógłby mi ktoś wskazać akt prawny uprawniający do kontroli tych domen ?