  • 11. Data: 2012-08-23 00:49:02
    Temat: Re: Prośba do grupowiczów w związku z debilem "identyfikator: 20040501" !!!
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.08.2012 22:52, Przemysław Ryk pisze:

    > Wyobraź sobie teraz, że oprócz takiego prostegu ,,ubij / nie ubijaj" możesz
    > jednocześnie zrobić, że jeżeli odzywa się wątku Xsiński i wątek dotyczy tego
    > czy owego, to posty się pokazują, a jeżeli nie - to ich nie widać. ;D

    Hmm, nie widzę potrzeby. Uważam że choćby nie wiem jak cenił wypowiedzi
    Xsińskiego, to jeżeli jest ona odpowiedzią na post Ygrekowskiego, który
    jest trollem, jest na temat który mnie nie interesuje.

> [...]
    > opisać sytuację: posty ABC i wszystkie odpowiedzi nań oznacz jako
    > ignorowane.
    >
    > Wątkowanie postów na grupach odbywa się przecież - AFAIR - po polu
    > References, w którym wstawiane są Message-ID kolejnych postów. Vide ten
    > wątek:
    >
    > Automatyczną obserwację i punktację odpowiedzi na moje posty zrobić, to w
    > 40tude jest banalna - jeżeli w References pojawia się
    > maverick.przemekryk.no-ip.info, to nadawana jest wyższa punktacja i wątek
    > oznaczam jako obserwowany. Ale powiązania z From: nie ma tu jednak żadnego.

    TB umie powiązać (od niedawna).

    > Troll i konsekwentne używanie tego samego From:?

    No, nie przez cały lifetime trolla, ale przez jakiś czas - tak.

> [...]
    > {^(Papa5merf)} "Pa pa5merf" "k...@b...pl" {^(P.apo5merf)}
    > "Pa.pa5merf" "o...@o...pl" "P.apa5.merf" "Papo5murpfs" "k...@i...pl"
    > "Papa 5murpfs" "PapaSmurf" "łofczy.bober" "r...@w...pl" {^(Pa,paSmurf)}
    > "b...@i...pl" {^(Papo5merf)} "h...@w...pl" {^(Papuso Smurfo)}
    > "d...@b...pl" {^(Papusu Smurfo)} "d...@b...z.wonsami" {^(Papa 5merf)}
    > "wszystkoPO@5złotych.pl" {^(Papo)} {^(pape5)} {^(Papu)} {^(Papso5murfs)}
    > "f...@P...zł" {^(PapaSmerf)} "w...@...zł"
    > {^(Pa.pa5morf)^} "p...@P...zł"
    > a nowych jego wcieleń nie widzę tylko dlatego, że przestałem się udzielać na

    Ja jakoś go nie widuję, więc albo zaprzestał swojej niecnej
    działalności, albo kryje się pod jednym z "From:" pod którym go dodałem.

    p. m.

  • 12. Data: 2012-08-23 01:22:05
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 23 Aug 2012 00:49:02 +0200, m napisał(a):

    > Hmm, nie widzę potrzeby. Uważam że choćby nie wiem jak cenił wypowiedzi
    > Xsińskiego, to jeżeli jest ona odpowiedzią na post Ygrekowskiego, który
    > jest trollem, jest na temat który mnie nie interesuje.

    Nie raz i nie dwa mi się trafiło, że w podgałęzi zapoczątkowanej przez
    trolla / okupowanej przez trolla, pojawiały się takie teksty i takie
    podwątki, że jednak poczytać było warto. :)

    (ciach...)

    > TB umie powiązać (od niedawna).

    Szybkie ignorowanie danego postu i wszystkich odpowiedzi poniżej w drzewku,
    to ja w 40tude mam od chyba zawsze. Klikam w post, wciskam I na klawiaturze
    i reszta znika. Ale ja raczej wolę automagicznie. :D

    > No, nie przez cały lifetime trolla, ale przez jakiś czas - tak.

    > Ja jakoś go nie widuję, więc albo zaprzestał swojej niecnej
    > działalności, albo kryje się pod jednym z "From:" pod którym go dodałem.

    To tylko jeden z przykładów. :) Plik punktacji w 40tude, to zwykłe, tekstowe
    zapisy. Na razie - drobne 18 KB. :)

    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]

  • 13. Data: 2012-08-23 02:12:58
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-08-22 03:32, PiteR pisze:

    > to że skasowałeś dane nic nie da, mamy zrzuty ekranów
    >
    > bądź mężczyzną zjebany chuju :)

    Fajne. Sam sobie ubliżasz. Grunt to samoocena.

    --
    animka

  • 14. Data: 2012-08-23 08:25:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Aug 2012 22:52:06 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > # Ortograficzny ignorant - Papa Smurfs
    > -8000 From {^(Papa Smurfs)} {^(Papo Smurfs)} {^(Papo Smurf)} {^(Papa5murf)}
> [...]

    O maj gudnes! Tyle klepania żeby kogoś nie widzieć! Zabawne są te wasze
    wysiłki z kf-em. A wystarczy po prostu nie czytać. I nie odpowiadać :) Ja
    tam praktycznie nie uzywam kf-a. W końcu niusy mają swoja specyfikę od
    zawsze.
    --
    Jacek

  • 15. Data: 2012-08-23 17:09:40
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Animka" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Fajne. Sam sobie ubliżasz. Grunt to samoocena.

    A ty druciaro co? Znalazłaś sobie bardzo odpowiedniego kolegę do obrony? Ale
    ty lubisz fajansiarzy, to my wiemy....

  • 16. Data: 2012-08-24 19:05:53
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 23 Aug 2012 17:09:40 +0200, "Andy Niwinski"
    <a...@i...pl> wrote:

    >"Animka" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    >A ty druciaro co? Znalazłaś sobie bardzo odpowiedniego kolegę do obrony? Ale
    >ty lubisz fajansiarzy, to my wiemy....

    plonk. <rs>

  • 17. Data: 2012-08-24 20:13:53
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 23 Aug 2012 08:25:50 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > wysiłki z kf-em. A wystarczy po prostu nie czytać. I nie odpowiadać :) Ja
    > tam praktycznie nie uzywam kf-a. W końcu niusy mają swoja specyfikę od

    Klepania? Dodawane sukcesywnie, jak troll kolejne swoje wcielenie
    przyjmował. Czy zabawne wysiłki? Czytać mi się jego wypocin nie chce, a
    leniwy jestem i wolę, żeby mi automat to odfiltrował. I tyle.

  • 18. Data: 2012-08-25 12:39:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek Maciejewski pisze tak:

    > O maj gudnes! Tyle klepania żeby kogoś nie widzieć! Zabawne są te
    > wasze wysiłki z kf-em. A wystarczy po prostu nie czytać. I nie
    > odpowiadać :)

    Wiesz, dobrze być od razu ostrzeżonym jakimś jaskrawym kolorem o
    kolejnym wcieleniu trolicha żeby nieopatrznie nie odpowiedzieć
    debilowi. Często można rozpoznać trola po stylu pisania ale czasem nie
    na pierwszy rzut oka.

    --
    Piter