    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Date: Thu, 13 Oct 2011 11:48:38 +0200
    <4e95e7cd$0$8439$65785112@news.neostrada.pl>
    <j74q1t$mgc$1@mx1.internetia.pl>
    <4e95ef99$0$8439$65785112@news.neostrada.pl>
    <1dprqu5231r7p$.14wog86egfq39$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2011-10-13 11:11, Franc pisze:

    > Daj mu spokuj. Człowiek naprawdę jest przekonany do tego, że każdy kto
    > jedzie popełnia wykroczenie.

    Nie jest prawdą, jakoby. To najwyżej Twój nieuzasadniony wniosek.
    Tak naprawdę żeby złapali to się trzeba postarać. Zresztą
    możesz poczytać deklaracje całej rzeszy ludzi, którzy jawnie
    deklarują, że przepisy to tak niespecjalnie ich interesują
    - pozostaje kalkulacja na ile się uda.

    > Jest dla niego oczywiste, że każdy pamięta iż
    > jadąc miesiąc temu w Koziej Wólce miał 75/50 albo inne przekroczenie.

    Kolejny nieuzasadniony wniosek. Gdyby nie jechał w Koziej Wólce, to
    jest pewniak, że to błąd systemu. Co do tej pamięci - widać, że wiele
    osób łamie zwyczajnie prawo z pełnym założeniem, ze im wolno.

    > Przecież to jasne.

    Jak widzę nie bardzo, ale jakoś mnie to nie dziwi.

    > Dla niego to jasne, że każdy kto jakieś wątpliwości to płaczka, która nie
    > potrafi twardo przyjąć winę na siebie.

    Kolejny nieuzasadniony wniosek - najwięcej płaczą ci "niewinni", bądź
    opowiadają historie jacy to oni cwaniacy, bo państwo oszukali
    i wykręcili się od odpowiedzialności.

    > Co więcej, dla niego GITD (albo każdy inny urząd) wysyłając korespondencję
    > ma dowód Twojej winy i *MUSISZ* założyć, że tak było.

    Jak już bardzo chcesz się nurzać w oparach absurdu to może pozostań
    przy GITD. Muszą mieć podstawy do wysłania takiej korespondencji
    i tak też jest - Twoje teorie spiskowe pewnie znajdą klakierów,
    niemniej średnio się sprawdzają w rzeczywistym świecie. Oczywiście,
    jakiś tam odsetek błędów pewnie jest, ale to margines, który tak
    czy inaczej bez problemu jest rozwiązywany. Uzasadnienie prawne
    przedstawiłem i wcale im się nie dziwię, ze w obliczu powszechnego
    cwaniactwa i kombinacji postawili na taką drogę postępowania.

    > To nic, że Ci tego
    > nie pokażą (dopiero w Sądzie). Skoro wysłali pismo, to mają - znaczy się
    > popełniłeś wykrocznie.

    Eeee, widzę, że naprawdę długo tłumaczyć można. Z przypadku te zdjęcia
    to się rzadko biorą i raczej niewiele osób je dostaje.