  • Data: 2011-10-06 01:38:20
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 05 Oct 2011 22:40:03 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > Cóż, było tam trochę więcej na ten temat. Mało tego - kiedyś o tym
    > pisałem :)

    Jeśli ktoś rzeczywiście popełnił wykorczenie to jest jego problem, że nie
    chce by pracodawca to zobaczył. Choć jeśli przyjdzie na firmowe auto to
    nie ma znaczenia czy ze zdjeciem czy bez.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?