  • Data: 2011-10-05 23:25:03
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Od: Franc <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 15:12:32 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Nieprawda - przeczytaj dokładnie to pismo.

    To strzeszczę je dla Ciebie:

    Wstęp - pt.: Wezwanie właściciela pojazdu do wskazania kierującego pojazdem
    lub użytkownika pojazdu.
    Kilka art. plus skrócony raport z urządzenia rejestrującego.
    Data, godzina, nr zdjęcia, miejsce, nr rejestracyjny, makra, ograniczenie,
    zmierzona prędkość, typ i nr fotoradaru, okres ważności świadectwa
    legalizacji.
    Następnie info, że z danych wynika, kto jest właścicielem pojazdu i w
    związku z tym przesyłają stosowne formularze z *żądaniem* ich odpowiedniego
    wypełnienia i przesłania w ciągu 7 dni.
    Jeżeli nieodeślę właściwe wypełnionych formularzy, zostanę wezwany w
    charakterze świadka do osobistego stawiennictwa w GITD. Stawiennictwo te
    będzie *obowiązkowe* - piso jest z W-wy, to jakby co mam jechać do W-wy?

    Na odwrocie pouczenia: ale tylko o tym, że muszę im dać odpowiedź. Dużo o
    wszelkich możliwych karach finansowych jeżeli tego nie zrobię.

    DALEJ -> osławione formularze, dwie kartki.
    str. 1 - oświadcznie
    Przypadek A - wypełniam, że jeżeli kierowałem w chwili wykroczenia
    - 200 zł + 6 pkt - wypełniam część B na drugiej stronie (nazwisko, imiona,
    rodowe nazwisko, imię matki, rodowe matki, imię ojca, PESEL, data
    urodzenia, miejsce urodzenia, obywatelstwo, seria i nr dok. tożsamości,
    dokładny adres zamieszkania)
    - odmawiam przyjęcia i "mam świadomość, że odmowa przyjęcia mandatu będzie
    skutkowała skierowaniem do sądu wniosku o ukaranie mnie" - wypełniam część
    B i C (jako ciekawostka, część C dotyczy aktualnego miejsca pracy, adresu
    zakładu, dochody miesięczne brutto, źródło utrzymania, stan cywilny, liczba
    dzieci, wiek dzieci, luczna osób na utrzymaniu)

    Przypadek B - wypełniam i wskazuję kierujaco pojazdem/użytkownika, któremu
    powierzyłem pojazd
    - wzkazuję osobę - wypełniam część B okreslając tę osobę - te same
    rubryczki
    - w chwili zdarzenia nie dysponowałem pojazdem i wskazuję osobę, której go
    powierzyłem - wypełniam część B określając tę osobę jak wyżej

    Przypadek C - uepełniam nie wskazując osoby kierującej pojazdem
    - pouczony o prawie do odmowy przyjęcia mandatu zgadzam się na 300 zł za
    art. 96 paragraf 3 KW (wykroczenie to nie jest punktowane) - wypełniam
    część B na siebie
    - pouczony j/w odmawiam przyjęcie mandatu. Wniosek do sądu - wypełniam na
    siebie B i C.

    Części B i C zajmują stronę 2 i 3, na 4 mogę umieścić "ewentualne dodatkowe
    wyjaśnienia".

    --
    Franc