  • Data: 2007-04-15 10:26:12
    Temat: Re: Promocje problem ?
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kulek wrote:

    > ja nie panikuję, chciałem tylko zwrócić uwagę, że trzeba zmienić prawo o
    > promocjach, bo one służą do niszczenia konkurencji a nie do promowania
    > nowych usług.

    Jakie 'prawo o promocjach'? Jeśli twierdzisz, że stosują dumping, to to
    zgłaszaj w odpowiednie miejsce. Klient sobie bierze na 1-3 lata w promocji,
    potem zmienia dostawcę. Gdzie jest 'zysk TPSA' i 'strata klienta'?

    > Wg mnie ta "taniość" jest złudna i krótkotrwała.

    Super. Za ile jesteś w stanie mnie podłączyć (Szczecin, to chyba wystaczy?)
    i na jakich warunkach? Bo AFAIK TPSA jest _jedynym_ providerem łącza na tym
    terenie. Netu już nie, bo BSA wszedł (Twoja oferta dostarczenia dostępu do
    internetu może być właśnie w ten sposób).