    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Promocje problem ?
    Date: Fri, 13 Apr 2007 09:25:32 +0000 (UTC)

    On Thu, 12 Apr 2007 16:53:43 +0200, kulek wrote:

    > a nie denerwują Cię oszukańcze promocje, na które może sobie pozwolić
    > tylko monopolista?

    dlaczego tylko monopolista ?

    > Nie uważasz, że różnica między łączem hurtowym a
    > detalicznym jest za wielka ?

    kiedyś denerwowało mnie to, że za dostęp do Internetu trzeba płacic per 3
    minutowe taktowanie i że w ogóle wrrrredny monopolista blokuje rozwój
    Internetu w polsze. rynek odpowiedział rozwojem tysiecy mniej lub
    bardziej udanych urynanetów dzięki czemu ludzie uzyskali masowy dostęp do
    taniego, stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu

    zbyt duża różnica między łączem hurtowym a detalicznym owocuje
    powstawaniem coraz większej ilości urynanetów-deluxe sprzedających łącza
    symetryczne dla zwykłych urynanetów, a przypominam że niedawno zostało
    uwolnione pasmo 17GHz umozliwiające tworzenie szybkich, niezawodnych
    linków punkt-punkt, rozwój technologii w tym kierunku jest tylko kwestią
    czasu i pojawieniem się na rynku odpowiednich gratów

    > Chciałem zwrócić tylko uwagę na to, że promocje mają się nijak do
    > cennika. W dużej mierze są wg mnie używane przez TP do zwalczania
    > konkurencji.

    raczej oszukiwaniem niezorientowanych klientów, ale przecież każdy coś
    takiego może robić, kwestia pomysłowości co nie zmienia faktu że ludzie
    już nie rzucają się na takie promocje, ładnie ubrany akwizytor podsuwający
    do podpisania kilkustronicową maczkiem pisaną umowe nie wzbudza zaufania

    --
    futszaK
    0601061867