  • Data: 2014-06-25 18:29:29
    Temat: Re: Promocja doladowan play
    Od: "Asia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:2o2lq919tk5o8e3jhkkp6m0flsr03rf8g4@4ax.com...

    > To zależy który bonus i jaką masz taryfę.

    Mam Formuła Mini Max Na Kartę i jestem zainteresowana bonusem 100% wartości
    doładowania.
    Jeśli doładuję 51 zł( jak zrozumiałam - 50 się nie liczy?) będę miała 102
    zł. Po 30 dniach zostanie mi na koncie głównym 51 zł + (51-29 = 22 zł) na
    koncie bonusowym które przepadną.
    Proszę o podpowiedź jak zasilić konto aby otrzymać ten bonus i dokładne
    wyjaśnienie co zrobić aby te bonusy nie przepadły? Gdybym zasiliła za kwotę
    100 zł i mogła utrzymać ten dodatkowy bonus 100 zł to w rezultacie chyba
    przez pół roku moja średnia miesięczna wyniosła by około 15 zł za gadanie
    full...
    Da się tak? Jaką kwotą najkorzystniej jest zasilić więc konto?

    Pozdrawiam
    Asia