    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Date: Sat, 29 Nov 2014 12:52:43 -0600

    "Atlantis" <m...@w...pl> wrote in message
    news:m5d17s$e5h$2@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Poza tym już parę razy miałem do czynienia z sytuacją, kiedy WiFi
    > przestawało działać (to znaczy niby działało, ale tak, jakby mu się nie
    > chciało). Co pomagało? Zmiana kanału w ustawieniach routera...

    Oprócz wifi są też połączenia radiowe dedykowane do automatyki
    w innych pasmach, np. 900MHz. Nie zabieraj się od dupy strony za
    projekt w temacie o którym najpierw nie zrobiłeś dobrego rozeznania
    w aktualnie preferowanych technologiach.

    Mało tego - rozdrabniasz się bardzo, bo w tym samym czasie chcesz
    się zajmować projektem automatyki domowej, jednocześnie produkcją
    i projektowaniem płytek drukowanych, naprawialnością plastik 70 itp.

    Zacznij od zaprojektowania całego systemu z perspektywy użytkownika,
    rozrysuj sobie czujniki, elementy wykonawcze, pomyśl jak i co z czym
    będzie działało, jakie ilości danych i jak czesto będą te urządzenia ze
    sobą wymieniać abyś nie serwował nam takich głupot że wybierasz
    Ethernet zamiast wifi bo Ethernet jest szybszy... kompromitujesz się wtedy.