  • Data: 2014-11-29 20:18:36
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-29 19:52, Pszemol pisze:

    > sobą wymieniać abyś nie serwował nam takich głupot że wybierasz
    > Ethernet zamiast wifi bo Ethernet jest szybszy... kompromitujesz się wtedy.

    Jeśli ktoś się kompromituje, to Ty - brakiem umiejętności czytania ze
    zrozumieniem.

    1) Nigdy nie napisałem, że Ethernet będzie montowany z myślą o
    automatyce. Pisałem o modernizacji ISTNIEJĄCEJ sieci komputerowej, która
    przy okazji miałaby zostać wykorzystana w roli (przynajmniej części)
    magistrali do automatyki.

    Na co Ty odpowiedziałeś:

    > Dobrze się czujesz?? Czy zapomniałeś o wifi??

    I właśnie z tym wpisem dyskutujemy od samego początku. Z wpisem
    sugerującym porzucenie domowej sieci na skrętce na rzecz... WiFi.

    2) Zarzucasz mi nieznajomość innych systemów radiowej transmisji niż
    WiFi, podczas gdy ja od początku piszę, że jeśli radio, to właśnie coś
    na 434 MHz/868 MHz. A nie WiFi, które to Ty zaproponowałeś!