  • Data: 2014-11-29 07:24:24
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 Nov 2014 01:49:05 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Strzelam, że od parunastu tysięcy do kilkudziesięciu.

    O MatkoBoska. Tyle kasy za takie banalne podstawowe 10 funkcji?? W
    życiu bym się nie spodziewał, że tyle kasy zaoszczedziłem.

    > Z ciekawostek - przez te 8 lat były ze 2 awarie. Pierwsza to karta
    > pamięci wyciągnięta przypadkowo przez sprzątaczkę, druga - to ta
    > właśnie, którą dziś miałem na biurku (padł odbiornik
    bezprzewodowego
    > panela dotykowego).
    > W międzyczasie natomiast psuło się wszystko - kamery
    szybkoobrotowe,
    > ekrany elektryczne, oświetlenie, przyłącza, nagłośnienie :)
    > Nie wiem jak dziś, ale wtedy CUE robiło bardzo solidne (i drogie)
    > systemy dla instytucji właśnie... Coś a'la czeski Crestron,
    oczywiście z
    > mniejszą ilością wodotrysków :)

    No to nie rozumiem, najpierw piszesz, że były tylko dwie awarie a za
    chwilę, że psuło się wszystko. A później że i tak to wszystko było
    solidnej firmy. Same sprzeczności :).

    --
    Marek