  • 41. Data: 2015-07-08 23:18:07
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał

    > Z drugiej strony trafisz kiedyś na idiotkę co Ci wjedzie w tyłek i kark
    > przetrąci, bo zapomniała przegląd zrobić na którym by wyszło że ma hamulce
    > niesprawne, to może się tak bardzo nie będziesz dziwić.

    Wypadki spowodowane złym stanem technicznym są sporadyczne.
    Popatrz może do statystyk.

    --
    Hinek

  • 42. Data: 2015-07-08 23:32:40
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA4D1E7B46E6Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Rozumiem ze jedno i drugie to była ironia?

    Zdecydowanie tak.

    Przepraszam, że zapomniałem dać emotikona. :))

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 43. Data: 2015-07-08 23:33:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    On Wed, 8 Jul 2015 23:09:30 +0200, "Hinek" <h...@f...pl> wrote:
    > Widzisz, ja np. odrestaurowuję youngtimera.
    > Kupiłem go w częściach.
    > Ostatni przegląd był w 1999r.
    > Powinni mnie rozstrzelać, czy wystarczy więzienie?

    To nowe prawo zadziała na Ciebie? Co tam piszą na temat takich
    sytuacji jak Twoja? Wiesz chociaż?

    > PS
    > Gdyby ta baba miała przegląd, to by ci auta nie obtłukła?

    Przegląd ma być i koniec. Tutaj wyszedł brak jak paniusia w miejscu
    stała -- dasz sobie palec uciąć że ma sprawne hamulce i że komuś
    krzywdy nie zrobi? Nieustannie dziwi mnie taka swobodna tolerancja
    dla wszelakich ignorantów.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2015-07-08 23:38:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    On Wed, 8 Jul 2015 23:18:07 +0200, "Hinek" <h...@f...pl> wrote:
    > Wypadki spowodowane złym stanem technicznym są sporadyczne.
    > Popatrz może do statystyk.

    Ale są powodowane. To wystarczy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 45. Data: 2015-07-08 23:43:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kłamiesz.

  • 46. Data: 2015-07-09 00:09:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Ale są powodowane. To wystarczy.

    znany jest przypadek ranienia kierowcy przez meteoryt.
    Zakazać spadania meteorytów?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 48. Data: 2015-07-09 01:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ale są powodowane. To wystarczy.

    ROTFL
    Coz za urzednicze myslenie - strzelajmy do komarów z armat!

  • 47. Data: 2015-07-09 01:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Zdecydowanie tak.
    >
    > Przepraszam, że zapomniałem dać emotikona. :))

    uff :)

  • 49. Data: 2015-07-09 01:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Jakim wszystkim? No, tak, wszystkim którzy w nosie mają obowiązek
    > zrobić przegląd na czas. Tylko przypominam kontrolnie, sprawdź do
    > czego konkretnie się odnosiłem.

    Nie ma obowiązku robienia przegladu na czas.
    Jest zakaz jezdzenia samochodem bez przegladu (a zeby spojrzec szerzej, to
    niesprawnym)

> [...]
    > kark przetrąci, bo zapomniała przegląd zrobić na którym by wyszło że
    > ma hamulce niesprawne, to może się tak bardzo nie będziesz dziwić.

    I zapewne w ramach nowych przepisów naklejka zadziała jak airbag i nic mi
    sie nie stanie...

    Zapomnijmy na chwile o rzadowo mediowej demagogi - czy sa jakies
    merytoryczne przesłanki, ze niesprawne samochody sa na polskich drogach
    jakims problemem?

  • 50. Data: 2015-07-09 01:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > stała -- dasz sobie palec uciąć że ma sprawne hamulce i że komuś
    > krzywdy nie zrobi? Nieustannie dziwi mnie taka swobodna tolerancja

    A mnie taka wiara w urzednicze absurdy.
    Przeglad ma byc jak auto jezdzi.
    Jak auto nie jedzi, to przeglad nie potrzebny.

    A jak panstwo nie radzi sobie z kontrolą czy przypadkiem auta bez przegladu
    nie jezdza to wymysla jakies głupie protezy bo tak łatwiej.