  • 51. Data: 2015-07-09 01:00:53
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kłamiesz.

    Kto i co?

  • 52. Data: 2015-07-09 01:15:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 08 Jul 2015 22:19:43 +0200, Irokez napisał(a):

    > Brak polisy w postaci braku karty/lepki za szybą jest na tyle widoczny,
    > że część osób się zastanowi zanim wyjedzie.
    > Teraz jest jak z jazdą po kilku piwach - a kto to zauważy...
    > Więc spadnie prawdopodobieństwo kolizji z takim delikwentem (bo ich
    > mniej) i związanych z tym późniejszych walk z ubezpieczalnią, UFG, itp itd.

    Akurat tak dalece bezproblemowego załatwienia likwidacji, jak w przypadku
    nieubezpieczonego sprawcy, to nie będziesz miał od żadnego ubezpieczonego
    :)

  • 53. Data: 2015-07-09 01:40:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jasne że trzymamy poziom. Ty za to byś się zesrał żeby pokazać jaki jesteś
    praworządny. Dla mnie tak jesteś praworządny że pięciu dych bym Ci nie pożyczył.
    Dokąd nie wprowadszą jakiegoś rozwiązania yupu kamera, satelita jakaś centralna baza
    przeglądów to tak jak do tej pory srałem na przeglądy będę srał dalej.

    Mam małą sugestię - naucz się wpierw pisać. Albo nie pisz po pijaku.
    I naucz się cytować.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2015-07-09 01:42:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-08 o 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Raz drozej, raz taniej - wazne, ze to własciciel auta moze sobie policzyc.

    No i tak samo może sobie policzyć, czy może jednak warto przygotować
    samochód na przegląd "za miesiąc", czy olać sprawę i pójść na droższy
    przegląd za 3 miesiące.

    Za to zmniejszy się liczba tych, co to rzeczywiście zapominają o
    przeglądzie, bo po pierwszym razie zapomnienia dostaną po kieszeni,
    wówczas będą pamiętać za rok. Kasandryczne artykuły "w onetach" też
    zrobią swoje.

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2015-07-09 01:44:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-08 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Ale on nie chce nim jezdzic...
    > Auto stoi i jest sukcesywnie naprawiane.
    > To jak zrobic przegląd?
    > I po co?

    A ktoś mu każe robić? Skoro nie chce robić przeglądu, to po co gardłuje,
    "że drogi"?

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2015-07-09 01:46:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Kłamiesz.

    Zenku, cytuj kto kłamie, bo tak to nawet nie wiadomo do kogo twoje
    kalumnie odnieść.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2015-07-09 06:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No i tak samo może sobie policzyć, czy może jednak warto przygotować
    > samochód na przegląd "za miesiąc", czy olać sprawę i pójść na droższy
    > przegląd za 3 miesiące.

    W imie czego?
    Potrafie wyobrazic sobie 20 innych bezsensownych kar i danin - pytaie tylko
    jaki jest cel?

> [...]
    > przeglądzie, bo po pierwszym razie zapomnienia dostaną po kieszeni,
    > wówczas będą pamiętać za rok. Kasandryczne artykuły "w onetach" też

    Zapomniec o przeglądzie nie jest tak łatwo - stacje diagnostyczne biją sie
    o klienta - kiedys wysyłały pocztówki, teraz coraz czesciej przechodzą na
    smsy.

    Natomiast tutaj dorabia sie ideologie do prostej sprawy, nakłada dodatkowa
    danine na rzecz stacji kontroli (ostatnio była omawiana kwestia
    podniesienia ceny za przeglad, bo stacji rozmnozyło sie jak mrówków, czyzby
    to był efekt lobbingu?)
    Ta danina nic nie da, nie poprawi bezpieczenstwa na drodze, sprawi tylko
    kolejna, byc moze mała, ale jednak niedogodnosc dla kierowców. A powinno
    sie te niedogonosci likwidować.

    Reasumujac - zamiast poprawy idiotycznego systemu przerejestrowania
    samochodu, mamy kolejna wlepkę na szybę i kolejną kare.
    Czyzby lud był az tak ciemny, ze przed wyborami kupi to jako działanie dla
    jego dobra?

  • 58. Data: 2015-07-09 06:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > znany jest przypadek ranienia kierowcy przez meteoryt.
    > Zakazać spadania meteorytów?

    Zadaszyc wszystkie drogi - w koncu po ostatnich dniach widac, jak
    niebezpieczne sa spadajace gałezie.

  • 59. Data: 2015-07-09 07:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A ktoś mu każe robić? Skoro nie chce robić przeglądu, to po co gardłuje,
    > "że drogi"?

    Przepisy kaza mu robic jak juz auto naprawi.
    I wtedy, niewiadomo ani dlaczego, ani po co - zapłaci 2 x stawka.
    I dodatkowo dostanie kolejna wlepkę na szybe.

    Nie ma w tym ani krzty sensu, jest tylko dodatkowa upierdliwośc.

  • 60. Data: 2015-07-09 07:08:46
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-07-08 o 23:33, Myjk pisze:

    > To nowe prawo zadziała na Ciebie? Co tam piszą na temat takich sytuacji
    > jak Twoja? Wiesz chociaż?

    > Przegląd ma być i koniec. Tutaj wyszedł brak jak paniusia w miejscu
    > stała -- dasz sobie palec uciąć że ma sprawne hamulce i że komuś krzywdy
    > nie zrobi? Nieustannie dziwi mnie taka swobodna tolerancja dla
    > wszelakich ignorantów.

    I myślisz, że na 100% nie dostanie pieczątki od znajomego diagnosty?
    "Tak, tak, naprawię, prosto do warsztatu jadę od pana" haha Sam tak
    kiedyś zrobiłem, tyle, że faktycznie naprawiłem. Chodziło o końcówkę drążka.