  • 31. Data: 2015-07-08 22:31:29
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 8 Jul 2015 20:27:43 +0200, t

    > Ma być wolniej ale solidniej. I tylko
    > dlatego, że chcę zdbac o auto to mam płacić podwójnie?

    Jesteś niestety w mniejszości, co dostanie za ignorantów.
    Jak zwykle. Ew. może uwzględnią takie sytuacje i wystarczy
    się zgłosić za wczasu o odroczenie przeglądu ze względu
    na remont auta?

    Ja się dzisiaj spiąłem z łotwocką paniusią na parkingu, bo mi jej dzieciak
    przy otwieraniu drzwi dwukrotnie palnął skrzydłami w auto -- a paniusia z
    wargami na mnie, że to moja wina, bo za blisko jej stanąłem, ba, jak już
    parkowałem to ona widziała jak się wciskam na żyletki. Hihi, no, tak
    stanąłem "na żyletki": http://emide.pl/wot.jpg

    Jak mi ciśnienie skakało na jej głupotę i bezczelność, to akurat policja
    się "napatoczyła" -- stanęli, wyjaśnili paniusi że jest w mylnym błędzie, a
    przy okazji wertowania papierów "ujawnili", że od kwietnia bez przeglądu
    jeździ.

    I po tej dzisiejszej sytuacji, to jestem nawet za potrójną stawką dla
    takich ignorantów (inaczej się pokory i obowiązków nie nauczą), oby tylko
    jakaś centralna ewidencja była eliminująca możliwość korupcji diagnosty. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 32. Data: 2015-07-08 22:53:14
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał

    > Masz jakieś wsparcie w konkretnych linkach prowadzących do "mięsa", czy
    > będziesz ogóry marynował w tak trudnym "ogórkowym" sezonie?

    Stąd pochodzą te sensacje:
    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/881839,nie-zro
    biles-przegladu-na-czas-zaplacisz-kare.html

    --
    Hinek

  • 33. Data: 2015-07-08 23:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Czego nie zrozumiałeś, debilku, z tego, że nawet sprawnym samochodem
    > nie możesz jeździć bez badania technicznego?

    Ale on nie chce nim jezdzic...
    Auto stoi i jest sukcesywnie naprawiane.
    To jak zrobic przegląd?
    I po co?

    Temat w sumie bardzo podobny do dawnej rozmwoy z tomkiem Stillerem o
    naklejce potwierdzajacej zapłacone OC - kolejny przykład ze jak panstwo nie
    radzi sobie ze swoimi obowiazkami to zrzuca jakies bzdurne obowiazki na
    obywatela.
    Naklejki... boshhh...

    Swoja droga - czy zły stan samochodów stał się nagle z dnia na dzien jakims
    problemem powodujacym niebezpieczesntwo na drogach? Statystyki policyjne
    mówia cos o tym w kontekscie przyczyn wypadków?

  • 36. Data: 2015-07-08 23:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > takich ignorantów (inaczej się pokory i obowiązków nie nauczą), oby
    > tylko jakaś centralna ewidencja była eliminująca możliwość korupcji

    Dowalic wszystkim, bo trafiłes na idiotkę? Hmm...

  • 35. Data: 2015-07-08 23:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Powinna być kara za brak przeglądu, tak jak jest za brak OC.
    >
    > A w ogóle to powinni wprowadzić obowiązek złomowania samochodu po
    > skończeniu się na niego gwarancji.

    Rozumiem ze jedno i drugie to była ironia?

  • 34. Data: 2015-07-08 23:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > Brak polisy w postaci braku karty/lepki za szybą jest na tyle
    > widoczny, że część osób się zastanowi zanim wyjedzie.
    > Teraz jest jak z jazdą po kilku piwach - a kto to zauważy...
    > Więc spadnie prawdopodobieństwo kolizji z takim delikwentem (bo ich
    > mniej) i związanych z tym późniejszych walk z ubezpieczalnią, UFG, itp
    > itd.

    A nie lepiej załatwić to systemowo i wyłapywać takich delikwentów na
    bramownicach z kamerami ktorych mamy juz bardzo duzo?
    Zczytanie numerów, sprawdzenie w bazie czy ma oc i przeglad - jak nie to
    postepowanie.
    Dzieki temu mamy pewnosc, ze urzadzenie nikomu nie przepusci, policja nie
    bedzie musiała tracic cennego czasu na pierdoły, nie bedzie problemu z
    czasem bez przegladu jezeli auto nie jezdzi, to samo mogłoby wtedy dotyczyc
    tez OC... Tylko trzeba chciec rozwiazać problem (o ile taki istnieje) a nie
    kombinowac, jak kolejna naklejke sprzedac...

  • 37. Data: 2015-07-08 23:09:30
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał

> [...]
    > jakaś centralna ewidencja była eliminująca możliwość korupcji diagnosty.

    Widzisz, ja np. odrestaurowuję youngtimera. Kupiłem go w częściach.
    Ostatni przegląd był w 1999r. Powinni mnie rozstrzelać, czy wystarczy
    więzienie?

    PS
    Gdyby ta baba miała przegląd, to by ci auta nie obtłukła?

    --
    Hinek

  • 38. Data: 2015-07-08 23:09:49
    Od: "Pieszy" <d...@h...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał

    > A w ogóle to powinni wprowadzić obowiązek złomowania samochodu po
    > skończeniu się na niego gwarancji.

    Albo po 100.000 przebiegu; wystarczy zaszyć coś w kompurze, zeby samo psuło;
    zresztą nie wiadomo czy juz nie ma, w sumie samochód to taka większa
    drukarka. ;)

    pozdrawiam

    Dziobak

  • 39. Data: 2015-07-08 23:13:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    On Wed, 8 Jul 2015 21:00:43 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Dowalic wszystkim, bo trafiłes na idiotkę? Hmm...

    Jakim wszystkim? No, tak, wszystkim którzy w nosie mają obowiązek
    zrobić przegląd na czas. Tylko przypominam kontrolnie, sprawdź do
    czego konkretnie się odnosiłem.

    Z drugiej strony trafisz kiedyś na idiotkę co Ci wjedzie w tyłek i
    kark przetrąci, bo zapomniała przegląd zrobić na którym by wyszło że
    ma hamulce niesprawne, to może się tak bardzo nie będziesz dziwić.
    Hmm...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 40. Data: 2015-07-08 23:14:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Jakim wszystkim? No, tak, wszystkim którzy w nosie mają obowiązek
    > zrobić przegląd na czas.

    nie ma obowiązku mania przeglądu dopóki sie nie jeździ.
    Więc nie ma też terminu czyli nie ma za co naliczać podwyższonej opłaty

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?