  • 221. Data: 2015-07-12 14:02:11
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-12 o 13:54, cef pisze:

    > Prześledziłem z nudów ten wątek.
    > Gdzie ten przepis znajdę? Ten zabraniający jeździć sprawnym samochodem
    > (ale bez potwierdzenia tego w DR)?

    Czy samochód jest sprawny, to tego nie wiadomo, ale nawet jeśli jest
    sprawny to następuje zatrzymanie DR. W przypadku AC jest to zwykle brak
    wypłaty ubezpieczenia.

    --
    Liwiusz

  • 222. Data: 2015-07-12 14:20:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 14:00, Budzik pisze:

    > Ale skoro juz ustalono, ze data badania moze byc dostepna dla wszystkich,
    > to przerobienie tej strony

    Ale jak on pisał, że ciocia Ci powie, że nie masz waznych badań,
    to myślał o tym, że ciocia wie takie ważne rzeczy bez internetu :-)

  • 223. Data: 2015-07-12 14:26:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 14:02, Liwiusz pisze:

    > Czy samochód jest sprawny, to tego nie wiadomo, ale nawet jeśli jest
    > sprawny to następuje zatrzymanie DR. W przypadku AC jest to zwykle brak
    > wypłaty ubezpieczenia.

    A odpowiedź na pytanie

  • 224. Data: 2015-07-12 14:52:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ale jak on pisał, że ciocia Ci powie, że nie masz waznych badań,
    > to myślał o tym, że ciocia wie takie ważne rzeczy bez internetu :-)

    Tak, tak, wiem, ale mam z tym problem, bo jakos nie umiem sobie wyobrazic
    tych ciotek łażących wokoł samochodu, spisujących daty badań i
    informujących mnie zawczasu, ze musze jechac zrobic badanie... :)

  • 225. Data: 2015-07-12 14:52:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-12 o 14:26, cef pisze:

    > A odpowiedź na pytanie

    No właśnie była, czytaj proszę - zatrzymanie dowodu i ewentualny brak
    odszkodowania z AC.

    --
    Liwiusz

  • 226. Data: 2015-07-12 14:53:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-12 o 14:52, Budzik pisze:
> [...]
    > tych ciotek łażących wokoł samochodu, spisujących daty badań i
    > informujących mnie zawczasu, ze musze jechac zrobic badanie... :)

    Ale dlaczego mamy się przejmować dowodem z twojej niewiedzy lub niewiary?

    --
    Liwiusz

  • 227. Data: 2015-07-12 15:51:57
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 12 Jul 2015 11:49:50 +0000, Budzik wrote:
    > Teraz tez mozna - wpis jest w dowodzie rejestracyjnym.

    Który to się automagicznie zapomina w kluczowych momentach ;)

    > Po pierwsze ja nie widze potrzeby takie systemu bo nie widze tego
    > problemu z ciagle psujacymi sie, niesprawnymi samochodami na drogach.
    > Nie widac tez tego problemu w statystykach...

    Ale co ma piernik do wiatraka? Postulujesz, że badania są niepotrzebne?
    Czy, że ich egzekwowanie jest nie potrzebne? Bo nie bardzo rozumiem.
    Wybacz, ale to że ty czegoś nie widzisz, nie oznacza automatycznie że
    problem nie istnieje.

    > Chyba sobie jaja robisz.
    > Ostatnio rok jezdziłem z naklejka z nr rejestracyjnym na naklejce ktory
    > to numer rejestracyjny nie był mój.
    > Nie masz nic inengo do roobty niz czytac własne naklejki?

    To jest akurat dowód na twoją całkowitą ignorancję. Nie chcesz, to
    przecież nie musisz. Nikt nie zmusza, masz mieć za to ważny przegląd,
    którego zapominasz zrobić - a to będzie karane. Przestaniesz zapominać?

    > Widze, ze najchetniej bys sie wypiał w celu wymierzenia kary analnej.
    > Wybacz, mnie nie odpowiada takie podejscie, zwłaszcza do sprawy, ktora
    > moim zdaniem nie jest zadnym problemem.

    Cóż mogę powiedzieć Budzik. Każdy sądzi wg. siebie. Po prostu uważam, że
    kara na którą zarabiam w godzinę to żadna kara. W niektórych przypadkach
    jest potrzebny zamordyzm i radykalne podniesienie wysokości kar. Będzie
    wrzask, ale zdecydowana większość cwaniaczków się dostosuje. Taki lajf.

    Następnie uszczelnienie systemu, żeby nie można było już u Pana stasia na
    lewo przeglądu załatwić. Nie wiem gdzie ty jeździsz, ale ja codziennie
    wpadam na takiego, za którym nie da się jechać bez obiegu zamkniętego.
    Czasami są to kobiety, które nie mają pojęcia że smrodzą, czasami młodzi
    łysi wszystkowiedzący, którym się należy....

    Tomek

  • 228. Data: 2015-07-12 16:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale dlaczego mamy się przejmować dowodem z twojej niewiedzy lub
    > niewiary?

    Nie macie. Zdrowy rozsadek tez mozemy olac.
    Ktos kto chce wprowadzic zmiany, powienien udowodnic, ze beda łazić.

  • 229. Data: 2015-07-12 16:06:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mijasz się z prawą z tym OC. Brak wyplaty z OC jest niemozliwy nawet w sytuacji jak
    sprawca nie miał OC. W przypadku kupienia przeglądu na niesprawny pojazd dochodza
    inne paragrafy przy których brak przeglądu w sprawnym samochodzie można potraktować
    jak pogrożenie palcem.

  • 230. Data: 2015-07-12 16:10:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 14:52, Liwiusz pisze:

    > No właśnie była, czytaj proszę - zatrzymanie dowodu i ewentualny brak
    > odszkodowania z AC.

    Ale co ma zatrzymanie dowodu do zakazu jazdy bez wbitych badań?
    Czy jakieś tam wypłaty z AC - kogo to obchodzi - ja nie mam AC.
    Jaki przepis zabrania jeździć?
    Podaj przepis albo wiesz co pomyślę :-)