    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Projekt zmian w PORD
    Date: Sun, 12 Jul 2015 11:49:50 +0000 (UTC)

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Ależ mają. Będzie można łatwo i szybko zweryfikować czy dany pojazd ma
    > aktualne badanie techniczne. Bez elektroniki, bez komputera, zatem
    > Ciocia Zosia też może Ci przypomnieć że za tydzień przegląd wychodzi.

    Teraz tez mozna - wpis jest w dowodzie rejestracyjnym.
    A ty chcesz koeljnej zabawki za iles milionów tylko po to zeby ciocia
    sprawdząła moja naklejke.
    Bzdura!
    Dlaczego nie chcesz naklejek na czoło dzieci przypominajacych o:
    - terminach szczepien
    - terminach okresowych badan stomatologicznych
    - terminach wyłsania pitu, rozliczenia zusu
    Itp, itd...

    > Bardzo fajnie, ale zobacz jak prosto naklejka eliminuje cwaniaczków,
    > którzy nie robią przeglądów celowo - bo nie. Możemy sobie oczywiście
    > gdybać o globalnym systemie wykrywania wszystkiego za pomocą kamer na
    > bramownicach. Niemniej w pcimiu dolnym bramownic i kamer nie ma, a
    > samochody jednak tam jeżdżą.

    Po pierwsze ja nie widze potrzeby takie systemu bo nie widze tego problemu
    z ciagle psujacymi sie, niesprawnymi samochodami na drogach.
    Nie widac tez tego problemu w statystykach...
    Nawet jak ktos ma niesprawne auto, to predzej załatwi przeglad za 5 dych a
    nie bedzie jezdził bez.
    I tu ewentualnie jest pole do uszczelnienia.
    innymi słowy: leczysz problem, ktorego nie ma i dodatkowo chcesz go leczyc
    na zasadzie pudrowania syfa...

    > Myślę, że może pomóc. Naklejkę, szczególnie tą na szybie, oglądasz
    > jednak przy każdym wsiadaniu do samochodu. Do dowodu nie zaglądasz
    > prawie nigdy, no chyba że akurat przypomni ci się, żeby sprawdzić czy
    > masz przegląd :)

    Chyba sobie jaja robisz.
    Ostatnio rok jezdziłem z naklejka z nr rejestracyjnym na naklejce ktory to
    numer rejestracyjny nie był mój.
    Nie masz nic inengo do roobty niz czytac własne naklejki?

    > Prawda jest taka, że najprościej wymusić realizację czegoś uderzając
    > ludzi tam, gdzie najbardziej boli - a po kieszeni boli bardzo mocno.
    > Tylko te kary jakieś takie nędzne. 100zł mnie osobiście nie zmotywuje
    > do pilnowania terminu 1000zł pewnie prędzej. Niemniej są tacy, dla
    > których te 100pln to spora gotówka i ich będzie dobrze motywować.

    Widze, ze najchetniej bys sie wypiał w celu wymierzenia kary analnej.
    Wybacz, mnie nie odpowiada takie podejscie, zwłaszcza do sprawy, ktora
    moim zdaniem nie jest zadnym problemem.