eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProjekt zmian w PORDRe: Projekt zmian w PORD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Projekt zmian w PORD
    Date: Sat, 11 Jul 2015 13:19:03 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <mnqu32$va0$1@node1.news.atman.pl>
    References: <559cf11d$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <mnqoe0$pf3$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1436613538 32064 83.142.198.226 (11 Jul 2015 11:18:58
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Jul 2015 11:18:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2565705
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-07-11 13:00, Budzik wrote:

    >> Tylko, że reasumując głównym celem przeglądów obowiązkowych jest
    >> właśnie eliminacja tego marginesu. Co stawia pod znakiem zapytania
    >> sensownośc całego przedsięwzięcia.
    >>
    > Czy aby na pewno taki jest cel?

    Skoro chce się wprowadzać sankcje w postaci podwójnej opłaty, to chyba tak.

    > Znaczy przeglady sa po to aby uswiadomic kierowcy zeby cos naprawił w
    > aucie, czy po to aby nie dopuscic do ruchu tych samochodów o ktorych
    > kierowcy wiedza, ze to złomy?

    To jakie ma znaczenie czy dowiesz się o tym po 356 czy 357 dniach? I
    dlaczego nie na przykład po 250?

    > Przykładowo mi kiedys diagnosta dał znać, ze jedno koło hamuje duzo słabiej
    > od drugiego - nie wiedziałem o tym i mogłbym sie nigdy nie dowiedziec,
    > chyba ze nagle przyszłoby awaryjnie hamować...

    Z drugiej strony - jak już napisałem, ścieżkę zdrowia przeszedłem, a po
    2 miechach okazało się, że tylne hamulce są w stanie agonalnym, mimo że
    dwa miesiące wcześniej było oficjalnie ok. Ba podejrzewam, że na chwilę
    przed wymianą na ścieżce byłoby ok, bo ręczny nie odpuszczał na jednym
    zacisku do końca i ścieżka tego nie wyłapała.

    Shrek.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: