-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Projekt zmian w PORD
Date: Sat, 11 Jul 2015 13:19:03 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <mnqu32$va0$1@node1.news.atman.pl>
References: <559cf11d$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<mnqoe0$pf3$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1436613538 32064 83.142.198.226 (11 Jul 2015 11:18:58
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Jul 2015 11:18:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2565705
[ ukryj nagłówki ]On 2015-07-11 13:00, Budzik wrote:
>> Tylko, że reasumując głównym celem przeglądów obowiązkowych jest
>> właśnie eliminacja tego marginesu. Co stawia pod znakiem zapytania
>> sensownośc całego przedsięwzięcia.
>>
> Czy aby na pewno taki jest cel?
Skoro chce się wprowadzać sankcje w postaci podwójnej opłaty, to chyba tak.
> Znaczy przeglady sa po to aby uswiadomic kierowcy zeby cos naprawił w
> aucie, czy po to aby nie dopuscic do ruchu tych samochodów o ktorych
> kierowcy wiedza, ze to złomy?
To jakie ma znaczenie czy dowiesz się o tym po 356 czy 357 dniach? I
dlaczego nie na przykład po 250?
> Przykładowo mi kiedys diagnosta dał znać, ze jedno koło hamuje duzo słabiej
> od drugiego - nie wiedziałem o tym i mogłbym sie nigdy nie dowiedziec,
> chyba ze nagle przyszłoby awaryjnie hamować...
Z drugiej strony - jak już napisałem, ścieżkę zdrowia przeszedłem, a po
2 miechach okazało się, że tylne hamulce są w stanie agonalnym, mimo że
dwa miesiące wcześniej było oficjalnie ok. Ba podejrzewam, że na chwilę
przed wymianą na ścieżce byłoby ok, bo ręczny nie odpuszczał na jednym
zacisku do końca i ścieżka tego nie wyłapała.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.07.15 13:57 Zenek Kapelinder
- 11.07.15 15:00 Budzik
- 11.07.15 15:00 Budzik
- 11.07.15 15:00 Budzik
- 11.07.15 15:00 Budzik
- 11.07.15 15:00 Budzik
- 11.07.15 15:00 Budzik
- 11.07.15 15:00 Budzik
- 11.07.15 15:00 Budzik
- 11.07.15 15:05 Shrek
- 11.07.15 15:11 Shrek
- 11.07.15 15:13 masti
- 11.07.15 15:16 masti
- 11.07.15 15:18 Shrek
- 11.07.15 15:17 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=