  • Data: 2015-07-11 12:36:47
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-07-10 11:00, Liwiusz wrote:

    > Ba, auto może nawet "stać" i wyrządzić szkody, więc mówienie "że ja nie
    > jeżdżę" nie oznacza, że "mój samochód nie może zrobić szkód".

    Ba, nawet nie musi to być kompletne auto. Na przykład z akumulatorem na
    jajach jeszcze nikt nie kłamał. No dobra to tylko taka filmowa sztuczka,
    bo 12V... Ale mało tego. Nawet nienaładowany akumulator z niekompletnego
    auta może zrobić komuś krzywdę, np. spadając z półki na głowę. Albo ktoś
    słuchjąc "Acid Drinkers" zapragnie napić się elektrolitu...

    Tak więc - żeby kupić akumulator trzeba mieć OC na auto. I nie mówcie,
    ze nie macie auta, bo na chuj wam akumulator (choć ten akumulator na
    jajach jajach jest przereklamowany, to nie próbujcie tego w domu)... No
    i pozostaje problem sklepów z akumaltorami, gdzie jeszcze nie ma OC na
    auto, a już może komuś na głowę spaść...

    PS - jeśli czyta to jakiś oseł, to informuje, że to tylko głupie szutki
    i nie należy brać ich zbyt poważnie.

    Shrek.