  • Data: 2015-07-11 13:00:44
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Tylko, że reasumując głównym celem przeglądów obowiązkowych jest
    > właśnie eliminacja tego marginesu. Co stawia pod znakiem zapytania
    > sensownośc całego przedsięwzięcia.

    Czy aby na pewno taki jest cel?
    Znaczy przeglady sa po to aby uswiadomic kierowcy zeby cos naprawił w
    aucie, czy po to aby nie dopuscic do ruchu tych samochodów o ktorych
    kierowcy wiedza, ze to złomy?

    Przykładowo mi kiedys diagnosta dał znać, ze jedno koło hamuje duzo słabiej
    od drugiego - nie wiedziałem o tym i mogłbym sie nigdy nie dowiedziec,
    chyba ze nagle przyszłoby awaryjnie hamować...