-
X-Received: by 2002:a81:9890:: with SMTP id p138mr56812271ywg.224.1577862808306; Tue,
31 Dec 2019 23:13:28 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:9890:: with SMTP id p138mr56812271ywg.224.1577862808306; Tue,
31 Dec 2019 23:13:28 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin.stu.neva.r
u!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!
nntp.giganews.com!g89no2216400qtd.0!news-out.google.com!w29ni302qtc.0!nntp.goog
le.com!g89no2216392qtd.0!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not
-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 31 Dec 2019 23:13:27 -0800 (PST)
In-Reply-To: <qub2ei$7tv$2@news.icm.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=89.231.252.68;
posting-account=lfrGeQoAAACtcGsIbSdCj_nSfRfLyz_L
NNTP-Posting-Host: 89.231.252.68
References: <qsnln7$1eth$1@gioia.aioe.org>
<5e052c72$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<1uluucgqbietu$.1unwdxkt5ntk9.dlg@40tude.net>
<qu5bq2$85o$1$Cav@news.chmurka.net>
<5e06338d$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5e063f15$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<qu5r04$1h9u$1@gioia.aioe.org>
<2...@g...com>
<qu640j$qt2$1@gioia.aioe.org> <qub2ei$7tv$2@news.icm.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych. Obowiązek pieszego.
From: r...@o...pl
Injection-Date: Wed, 01 Jan 2020 07:13:28 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 33
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669143
[ ukryj nagłówki ]W dniu niedziela, 29 grudnia 2019 21:31:16 UTC+1 użytkownik kk napisał:
> > Nie, pieszy nie będzie tracił pierwszeństwa, gdy się nie upewni.
> > Pieszy oczekujący przed przejściem bedzie miał zawsze pierwszeństwo,
> > tylko musi się zatrzymać.
> > Ma obowiązek upewnienia się, ale nie traci pierwszeństwa,
> > gdy tego nie zrobi.
> >
>
> Dlatego należy mu pierwszeństwo odebrać.
W linku z treścią sejmowej zmiany brakuje ważnego fragmentu:
"W art. 2 dodaje się pkt 23a w brzmieniu:
Nie ustąpienie pierwszeństwa - brak powstrzymania się od ruchu, w szczególności
ruch bez widocznej zmiany prędkości lub/i połączone z krótkim sygnałem
dźwiękowym, powodujące że pieszy przed wejściem na przejście dla pieszych
zostaje zgodnie z art. 13 ust. 1b upewniony, że kierujący pojazdem nie ustępuje
mu pierwszeństwa. Nie ustąpienie pierwszeństwa dopuszczalne jest wyłącznie w
stosunku do pieszych zbliżających się do przejść dla pieszych i rowerzystów
zbliżających się do przejazdów rowerowych"
Pozdr-
-Rowerex
Następne wpisy z tego wątku
- 02.01.20 17:39 t-1
- 02.01.20 17:46 Shrek
- 02.01.20 18:17 Zenek Kapelinder
- 02.01.20 19:47 t-1
- 02.01.20 20:07 Shrek
- 02.01.20 20:22 Zenek Kapelinder
- 02.01.20 20:34 t-1
- 02.01.20 21:47 Shrek
- 02.01.20 22:37 mk4
- 02.01.20 22:43 mk4
- 02.01.20 22:52 r...@k...pl
- 02.01.20 23:09 Cavallino
- 02.01.20 23:42 Akarm
- 03.01.20 00:23 Zenek Kapelinder
- 03.01.20 04:09 FreyKol
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A