-
X-Received: by 2002:a81:9890:: with SMTP id p138mr56812271ywg.224.1577862808306; Tue,
31 Dec 2019 23:13:28 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:9890:: with SMTP id p138mr56812271ywg.224.1577862808306; Tue,
31 Dec 2019 23:13:28 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin.stu.neva.r
u!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!
nntp.giganews.com!g89no2216400qtd.0!news-out.google.com!w29ni302qtc.0!nntp.goog
le.com!g89no2216392qtd.0!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not
-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 31 Dec 2019 23:13:27 -0800 (PST)
In-Reply-To: <qub2ei$7tv$2@news.icm.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=89.231.252.68;
posting-account=lfrGeQoAAACtcGsIbSdCj_nSfRfLyz_L
NNTP-Posting-Host: 89.231.252.68
References: <qsnln7$1eth$1@gioia.aioe.org>
<5e052c72$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<1uluucgqbietu$.1unwdxkt5ntk9.dlg@40tude.net>
<qu5bq2$85o$1$Cav@news.chmurka.net>
<5e06338d$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5e063f15$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<qu5r04$1h9u$1@gioia.aioe.org>
<2...@g...com>
<qu640j$qt2$1@gioia.aioe.org> <qub2ei$7tv$2@news.icm.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych. Obowiązek pieszego.
From: r...@o...pl
Injection-Date: Wed, 01 Jan 2020 07:13:28 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 33
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669143
[ ukryj nagłówki ]W dniu niedziela, 29 grudnia 2019 21:31:16 UTC+1 użytkownik kk napisał:
> > Nie, pieszy nie będzie tracił pierwszeństwa, gdy się nie upewni.
> > Pieszy oczekujący przed przejściem bedzie miał zawsze pierwszeństwo,
> > tylko musi się zatrzymać.
> > Ma obowiązek upewnienia się, ale nie traci pierwszeństwa,
> > gdy tego nie zrobi.
> >
>
> Dlatego należy mu pierwszeństwo odebrać.
W linku z treścią sejmowej zmiany brakuje ważnego fragmentu:
"W art. 2 dodaje się pkt 23a w brzmieniu:
Nie ustąpienie pierwszeństwa - brak powstrzymania się od ruchu, w szczególności
ruch bez widocznej zmiany prędkości lub/i połączone z krótkim sygnałem
dźwiękowym, powodujące że pieszy przed wejściem na przejście dla pieszych
zostaje zgodnie z art. 13 ust. 1b upewniony, że kierujący pojazdem nie ustępuje
mu pierwszeństwa. Nie ustąpienie pierwszeństwa dopuszczalne jest wyłącznie w
stosunku do pieszych zbliżających się do przejść dla pieszych i rowerzystów
zbliżających się do przejazdów rowerowych"
Pozdr-
-Rowerex
Następne wpisy z tego wątku
- 02.01.20 17:39 t-1
- 02.01.20 17:46 Shrek
- 02.01.20 18:17 Zenek Kapelinder
- 02.01.20 19:47 t-1
- 02.01.20 20:07 Shrek
- 02.01.20 20:22 Zenek Kapelinder
- 02.01.20 20:34 t-1
- 02.01.20 21:47 Shrek
- 02.01.20 22:37 mk4
- 02.01.20 22:43 mk4
- 02.01.20 22:52 r...@k...pl
- 02.01.20 23:09 Cavallino
- 02.01.20 23:42 Akarm
- 03.01.20 00:23 Zenek Kapelinder
- 03.01.20 04:09 FreyKol
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo