  • Data: 2019-12-27 01:08:22
    Temat: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Dec 2019 14:55:40 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Podobają mi się kawałki z tramwajami i obowiązkiem zatrzymania się
    > leminga przed przejsciem zanim wejdzie. Z zatrzymaniem to ukłon w
    > stronę kierowców. Kamerki w zasadzie są już powszechne. Wystarczy w
    > spornych sprawach pokazać że się leming nie zatrzymał. A jak się
    > nie zatrzymał to nie miał prawa wejść. W związku z czym
    > pierwszenstwo mu nie przysługiwało. Przez obowiązek zatrzymania się
    > pieszego przed wejściem i uprawnieniem się że może wejść po zmianie

    A jest takie upewnienie ?
    Zeby sie nie okazalo, ze zatrzymal sie i ruszyl dalej ... prosto pod
    kola.

    > przepisy będą korzystniejsze dla kierowców od tych co są teraz.
    > Korzystniejsze bo szczegółowo opisujące jak ma zachowac się pieszy.

    No, dzisiaj tez maja zakaz wchodzenia pod pojazd.
    Ale to nie zlikwiduje przepisu o zwolnieniu przed przejsciem - i
    zwalania winy na kierowce.

    Ale co - tyle szumnych zmian i nic sie nie zmieni ?
    To po co znow wmawiac pieszym, ze maja pierwszenstwo - zeby niektorzy
    uwierzyli ?

    J.