eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProjekt ustawy o bezpieczeństwie pieszych do konsultacji. › Re: Projekt ustawy o bezpieczeństwie pieszych do konsultacji.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.public-gprs384
    827.centertel.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Projekt ustawy o bezpieczeństwie pieszych do konsultacji.
    Date: Mon, 3 Feb 2020 16:48:45 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r19fcq$6hr$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <r11f9o$lat$1@gioia.aioe.org> <r11g85$qeo$1@gioia.aioe.org>
    <5e3451e1$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <r11kmf$s3g$2$Cav@news.chmurka.net> <r11o43$3cr$1@gioia.aioe.org>
    <r11qtt$uqh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <5e381963$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <r19a8o$4et$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs384827.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 3 Feb 2020 15:48:43 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="public-gprs384827.centertel.pl:37.47.134.124";
    logging-data="6715"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.4.1
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <r19a8o$4et$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: Avast (VPS 200202-0, 02.02.2020), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2671462
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03-02-2020 o 15:21, viktorius pisze:
    > W dniu 2020-02-03 o 14:52, Zenek Kapelinder pisze:
    >> Trzeba będzie zwalniać, a jak ktoś będzie się kiwal w pobliżu to się
    >> zatrzymywać. Nie dbają ludzie o swoje interesy to jest jak jest. Ci co
    >> rządzą sprawdzają ile ludzie mogą wytrzymać.
    >>
    >
    > Po co robić przejścia na guzik, po co kładki górą, czy przejścia
    > podziemne? Nalezy pieszych od kierowców separować rzeczami, nie
    > przepisami. Ale taka inwestycja w bezpieczeństwo przecież kosztuje...
    > Taniej jednym przepisem nakazać kierowcy się zatrzymać, a jak kogoś
    > skasuje, to jego wina.
    >
    > Kierowca już jest obciążony, ma w cholerę rzeczy do odserwowania podczas
    > jazdy, a tu dostanie kolejną rzecz do pilnowania.
    > Kiedyś to się zesra, bo są granice ludzkiej percepcji. Jak nie tym, to
    > kolejnym obowiązkiem osiągną granicę, po której nie damy rady fizycznie
    > i psychicznie prowadzić samochodu zgodnie z dziesiątkami przepisów.

    Już nie dajemy, dlatego na przejściach, znajdujących się często co 50
    czy 100 m, nikt normalny nie hamuje specjalnie....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: