  • Data: 2014-11-14 10:03:53
    Temat: Re: Projekt 30
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-11-14, o godz. 09:47:48
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Szkoda czasu na czytanie takich bajeczek. Merytoryki 0.

    Nie mam to jak teoretyk co na wszystko ma radę tylko sam nigdy za swoje
    pieniądze biznesu nie prowadził. Taki aktywista teoretyk co to wszystko
    wie a zdanie innych uważa za "bajeczki".

    W odróżnieniu od Twojej "merytoryki" ja miałem okazję przećwiczyć
    odcięcie dowozu zaopatreznia do biznesu na własnej skórze. Konkretnie
    właśnie przez budowę metra na warszawskiej Pradze. I cieszę się - po
    tym jak obserwowałem rosnące straty sklepów i knajp które postanowiły
    "powalczyć" - że decyzję o zamknięciu podjęliśmy w 2 tygodnie po
    rozpoczęciu utrudnień. Szacowanych na 2 lata a trwających w tej chwili
    ponad 3. Dzięki temu uniknąłem większych strat.

    Zdrówko